פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אני נמצאת בהריון בסיכון חודש שישי - תלונה על בית מרקחת נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
‏24/09/2013

לכבוד :

ברצוני להתלונן על השירות שניתן לי בבית מרקחת קרית חיים מרפאת מרב"ך בתאריך 23.9.2013 בשעות הבוקר אני אישה בהריון בחודש שישי להריוני לקחתי מספר כמו כולם והיה לי 106 וחיכיתי בתור כשעה על הרגליים ואף אחד מהאנשים לא קם לפנות לי מקום והמקום היה מפוצץ באנשים באותו זמן ביקשתי מרוקחת אחראית אם היא יכולה לתת לי להכנס שאני לא מרגישה טוב ולא היה כוח לעמוד על הרגליים בנוסף ברצוני לציין שאני בהריון בסיכון ואותה רוקחת אחראית לא נתנה לי להכנס ועוד אמרה מותר לי להכניס אך ורק אנשים עם ילדים עד גיל 3 מה זו החוצפה הזו שאני אישה בהריון וצריכה להמתין מעל לשעה שמישהו יתייחס אליי ויקבל אותי מה זה הנוהל המשפיל הזה שקבעתם אני לא מוכנה לוותר וזה יגיע עוד לתקשורת ולעיתונים אני אומרת לכם אם זה ימשיך ככה ואני יקבל טיפול כזה משפיל באף מקום לא נותנים לחכות מעל שעה מקבלים אותי במיידי ובית מרקחת שלא יתנו לאישה בהריון להכנס שהיא עוד בסיכון אני אומרת לכם שאם יקרה לי משהו אתם תשאו באחריות לגביי ואם יקרה משהו לי אני לא יודע מה אני יעשה ועל זה אני מבקשת פיצוי ממכם ואם לא אקבל פיצוי על העגמת נפש שנגרמה לי אני יעבור לקופה אחרת ששם הם תנו לי יחס של מלכה שאני בהריון לא כמו אצלכם בכללית ועל אף שאני שנים חברה בכללית מחכה לתשובה בהקדם האפשרי!!! אם חשוב לכם שאשר בקופה הזו אז תסבו תשומת ליבכם בעיניין הדחוף הזה!! בתודה מראש
רונית **** נייד 052-***********
עוגמת נפש סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
דורית חזן יניב שם ותפקיד:
תשובה תשלח ישירות לפונה תגובה:
תשובה תשלח ישירות לפונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה