ביטול הזמנות |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנו 4 חדרים לבית המלון אורכידאה מעלה החמישה. ההזמנות נעשו 3 חודשים מראש ומטרת הביקור היתה לחגוג יומולדת 60 לאימי כל המשפחה. ב 7.9.14 התקשר מנהל ההזמנות לבטל את הזמנותינו כיוון והמלון נסגר לאירוע פרטי המתקיים באותם תאריכים. (18-20.9.14). הוא לא דאג לנו למלון חלופי, רק לאחר בקשות חוזרות ונשנות שלי, כעבור יומיים הציע לנו מלון חלופי לא באותה רמה וללא בריכה. למרות בקשות חוזרות ונשנות לשוחח עם מנהל כלשהו, אף אחד לא חזר אליי. נשלח מכתב ב 11.9.14 למנכ"ל רשת אורכידאה - המכתב הגיע בוודאות דרך פקס ומזכירתו אישרה לי בטלפון כי אכן הגיע המכתב. עד היום אף אחד לא חזר אליי. שלא לתאר את הרמה והשפה שבה דיברו אליי כשביקשתי לקבל מענה או תשובות לביטול ההזמנות הפתאומי שלנו. ביטלו לנו חופשה משפחתית שתוכננה מראש מעכשיו לעכשיו, לא מצאו לנו שום מלון חלופי הולם, דיברו אלינו בשפה מעליבה ולא נעימה, התעלמו מבקשותיי לשוחח עם מנהל, מנכל הרשת התעלם ממכתב חריף ביותר שנשלח אליו. זה מלון אורכידאה!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אנו מבקשים החזר כספי בעבור תשלום למלון אחר , יקר יותר (אליו הגענו ברגע האחרון). מבקשים החזרים כספיים עבור נסיעות לירושלים והסביבה בחיפוש אחר מלון אחר, מבקשים פיצוי על עגמת הנפש והזלזול בזמן של אנשים. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|