פרטי התלונה

תלונות מלון אורכידאה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוכל גרוע בחג ראש השנה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
התארחנו במלון אורכידאה לחגוג את ראש השנה ושלמנו במיטב כספנו אך תמורה הולמת לכספנו לא קיבלנו כאשר הגענו ביום ה' 21/09/06 ונכנסנו לארוחת ערב דג המושט שהוגש היה מיובש ועם ריח לא מדהים והטעם היה מזעזע כל כך הזדעזעתי שמיד נגשתי למנהל חדר האוכל שהפנה אותי מידית לשף והתלוננתי בפניו אח"כ טעמתי משאר סוגי הבשרים והעופות שהוגשו ואף אחד מהם לא היה לחיכי ולחיכם של עוד 4 בני משפחה ששהו עימי בחג בסופה של הארוחה כאשר הצלחות מולאו כל פעם במשהו אחר ושום דבר לא היה טעים הכל היה טפל בסופה של הארוחה ניגשתי למנהל התורן ששהה במקום והתלוננתי ולצערי הרב גם בארוחת החג האוכל היה מאכזב מאד למרות התלונות גם בפני המנכ"ל ביטון בני התחושה היא שהתלונות נפלו על אזניים ערלות והוא ענה לי שמתוך 500 אורחים אף אחד לא התלונן כשמבדיקתי עם חלק מהאורחים גם הם לא היו מרוצים מהאוכל . לאחר שחזרנו למרכז התקשרתי ודיברתי עם אשת יחסי הציבור
והיא אמרה שהיא תחזור אלי עם תשובה אני בקשתי החזר חלקי לכספי בעקבות האכזבה ועד היום לא קיבלתי שום טלפון .
וכספי סוג הנזק :
פיצוי כספי על עוגמת הנפש שנהרס לנו החג . פתרון נדרש :

מלון אורכידאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה