פרטי התלונה

תלונות מלון אורכידאה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה וחוסר התייחסות לתלונה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
החוף הדרומי כתובת:
תיאור הבעיה:
בחרתי במלון אורכידאה כמקום לחופשה המושלמת שלי באילת ובפועל אלו היו 3 ימים של אכזבה וחרטה בלתי פוסקת.
נתחיל מהמלון עצמו - בחרנו בחדרים באגף "שנגרילה" שמשווק כחדש ויוקרתי. כאשר נכנסתי לאתר לבדוק את התאור של המלון ותמונות, בכניסה לאגף שנגרילה התמונה הראשונה שרואים זה בריכה יפיפיה נפרדת, ישרה (כזאת שנוח לשחות לעומת המצועצעת המשותפת לכל האורחים), עם מיטות שיזוף ושימשיות פתוחות לצידן. בקיצור, נראה כפינוק ששווה להוסיף כסף עבורו ולקחת את החדרים היקרים יותר. בהגעתי למלון נדהמתי לגלות שהבריכה מוקפת גדר נמוכה ובה שלט:"בריכת נוי, הכניסה אסורה", שלא מופיע באף תמונה וגם לא מוזכר, כמובן.
התאכזבתי קצת, אך אמרתי שום דבר לא יהרוס לי את החופשה לכן, אם אני לא אוכל לשחות בחופשיות בבריכת המלון אז לפחות יש לי את הים, במיוחד שזוהי האטרקציה העיקרית שיש לי בעיר אילת - אני מאוד אוהבת לשחות במפרץ אילת.
באתר של המלון, ברובריקת שירותי המלון, רשום שלשרותי אורכי המלון קיים חוף מגדלור. למחרת הלכנו לחוף בציפיה גדולה... קודם כל, אין שום מעבר חציה או גשר, אתה צריך לעבור את הכביש הדי מסוכן ככה. בהגעתנו לחוף חיכה לנו בכניסה לחוף שלט גדול ובו רשום "מקום שאינו מוכרז לרחצה, אין שירותי הצלה". ושלא נפספס בטעות, כמה מטרים אח"כ שוב שלט זהה עם תוספת שהרחצה באחריות המתרחץ בלבד. בכניסה לחוף ראיתי רצועה צרה, אם שטח תחום של כ-2 מטרים רוחב ושם אנחנו אמורים לשחות. ובנוסף, צריך גם לשלם על מיטות שזוף, למרות שכביכול פירסמו שהחוף לשרותי אורכי המלון. הבנו מהר שלשחות לא נוכל שם, גם בלי כפכפים לא היה לנו מה לחפש בכלל במים ולעשות "שנורקלינג" (יכולנו לקבל את הציוד בחינם) זה לא בדיוק הרעיון של חופשה מושלמת שהיה לנו בראש. בסופו של דבר, נסענו כל יום לחוף הצפוני (כחצי שעה הגעה + חיפושי חניה ותשלום).
כאשר ניגשתי לקבלה לצורך לספר את גודל האכזבה שחשתי אחרי ביקור בחוף ועל כך שהרגשתי מרומה וטפשה שלא לקחתי מלון אחר, אמרו לי שלמנהל צריך לקבוע פגישה (כאילו יש לי עכשון שבועות להיות כאן) ודיברתי עם אחראית משמרת שהבטיחה לחזור אלי. למחרת באתי אליה כי אף אחד לא חזר אלי, וכל מה שהיה לה להגיד זה "התקשרתי לחוף והם לא מבינים מה זה השלט הזה, ויש להם מציל (שקר!) וכנראה זה טעות". שאלתי אם היא בעצמה ניגשה לבדוק אם השלט קיים, ולא הופתעתי לשמוע שלא. וזה כל מה שהיה לה להגיד!
הדובדבן של הקצפת זה הספא שלהם. הזמנתי בטלפון עישוי של חצי שעה (זה מה שהם אומרים). כשהגעתי לספא (הגעתי בדיוק בזמן) לקח 5 דק' עד שנכנסתי לחדר ושם חיכיתי עוד 5 דק' עד שנכנסה המטפלת. כלומר, למרות שהזמנתי את העיסוי ל- 15.30 התחלתי אותו ב- 15.40. הכל בסדר כי אני לא ממהרת, אני בחופש, לכן ציפיתי שהעיסוי יסתיים ב- 16.10. בדיוק ב- 16.00 זה נגמר. כמה צפוי. כשניגשתי לפקידה בקבלה ושאלתי למה זה רק 20 דק' למרות שמבטיחים חצי שעה, פתאום אצלה המשך שמובטח הפך ל- 25 דק' ולא חצי שעה כמו שמוסרים בטל' ולגבי 5 דק' הנוספות היא פשוט אמרה שזה לא נכון והמטפלת נכנסה בזמן. אני גם לא יודעת לקרוא שעון...
בשורה תחתונה, במקום לבלות בנופש חלומי, חשתי מרמור ואכזבה יומיומית. כל הזמן חשבתי איזו טעות עשיתי שבחרתי במלון זה ובעיקר התחושה שרימו אותי לא עוזבת לרגע.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש והחופש ההרוס. פתרון נדרש :

מלון אורכידאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה