פרטי התלונה

תלונות מלון אורכידאה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ראה פרטים.... נושא התלונה:
וקסמן דודי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏26 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד: ‏30/06/2008
• מחלקת קשרי לקוחות מלון אורכידיאה
• מחלקת קשרי לקוחות איסתא
• אמון הציבור-מוקד התלונות

הנדון:נופש במלון אורכידיאה בין התאריכים 26/6/08 לבין-28/6/08
שלום רב,
שמי הגר ברגמן בתאריכים הנ"ל סגרתי חופשה דרך חברת איסתא נופש במלון אורכידיאה אילת. באגף שנגרילה במחיר של 2100 ₪ כולל ארוחת בוקר.
אני ובעלי הגענו ביום חמישי ה-26 לחודש למלון ועשינו צ'אק אין בשעה 12:30
קיבלנו את החדר שהוזמן וירדנו לבריכת המלון.
כפי שידוע בשעות הצהריים החלה שריפה במלון ורק כעבור חצי שעה הוחלט לפנות את הנופשים מהמלון.
כאמור היינו בבריכה בשעת השריפה וחדרנו מספר 811 הוא בין החדרים הצמודים ביותר לאזור השריפה ולכן לא הייתה בידנו גישה לחפצינו האישיים שנשארו בחדר, בניהם מפתחות הרכב.
בשעה 15:30 התבצע הפינוי לעבר חוף הים בצידו השני של הכביש, רק בשעה 18:00 פנתה נציגה בודדת של המלון לכל עשרות הנופשים שהיו לצידי הכביש והודיעה שכל נופשים מועברים למלון הנסיכה הסמוך, כאמור היינו ללא בגדים וללא חפצים אישיים שבניהם מפתחות הרכב, רק לאחר פניות חוזרות ונשנות הוחלט לארגן הסעה וזאת הגיעה בשעה 19:00, לאחר הגעתנו למלון הנסיכה התברר שעדיין לא בוצעה אף הזמנת חדר לאף אחד מפליטי המלון, רק לאחר שעה שלמה שבהם חיכינו בלובי המלון מיובשים מהשהייה בשמש קיבלנו חדר, כאמור נותרנו ללא חפצינו ולכן לאחר כניסתנו לחדר ביקשנו הסעה למלון אורכידיאה על מנת לאסוף אותם ונותרנו חסרי הונים לנוכח חוסר היחס ולכן לקחנו מונית על חשבוננו למלון, אספנו את חפצינו שהם מלאים בריח של השריפה, ועם רכבנו חזרנו למלון הנסיכה.
עלי לציין מספר פרטים חשובים:
1.אנו זוג שהתחתן מספר ימים לפני הנופש והיו לנו תוכניות רבות בחופשה זאת כגון צלילה שהוזמנה לאותו יום ובוטלה בעקבות השריפה.
2.קיבלנו במלון הנסיכה חדר רגיל וזאת לאחר ששילמנו על חדר באגף שנגרילה שאמור להיות אגף העלית במלון ובעוד שאר הנופשים שהיו בחדרים רגילים קיבלו את אותו סוג החדר, ברצוני לציין שלאחר פנייה לנציגת המלון בעניין זה לדבריה, מלון הנסיכה הוא רמה מעל מלון אורכידיאה גם כאמור מעל השנגרילה שאמור להיות אגף היוקרה של המלון וכל זאת כאשר מדובר בחדרים הרגילים של מלון הנסיכה, תגובה זאת להפתעתי הרבה הגיעה מנציגה שאמורה לייצג את המלון אורכידאה.
3.עלי לציין שבאותו שבוע היה באפשרותי לסגור דיל בנסיכה בסכום זול בהרבה מאורכידיאה ואחת כמה על כמה מאגף השנגירלה שרק עליו התווספו 500 ₪.
לסיכום:
לאחר תכנון קפדני ולקיחת חופש מהעבודה ביום חמישי וציפייה לנופש זה נחלנו אכזבה קשה לא רק מהאסון שפקד את בית המלון אלא גם מחוסר האונים של נציגת המלון וחוסר היחס וזאת לא באשמתה מאחר והיא הייתה לבדה במערכה זו.
צר לנו על שריפת המלון אך, אנו דורשים פיצוי ודין וחשבון על כל המקרה המצער הזה, אין מילים מלבד אכזבה ועד היום אף אחד לא טרח לצור קשר ולהתעניין ולהתנצל.
מצפה לתגובה ופיצוי הולם,
הגר ברגמן:052-6883386
Email:[email protected]
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

מלון אורכידאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה