פרטי התלונה

תלונות מלון אורכידאה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-28.6.09 הגענו לנופש עד 2.7.09 החננו הרכב בחניית המלון מתחת למרפסת יכה (בחניית נכים - לרכבנו תו נכה). ב-29.6.09 יום שני הבחנו מהמרפסת כי חלקו האחורי של רכבנו נשטף במים מטונפים שלכלכו את הרכב עד כדי שלא ניתן לראות בנסיעה בחלון האחורי, נגשתי לפקידת הקבלה ודווחתי על המקרה ובקשתי לפגוש במנהל המלון,נאמר לי כי המנהל ייצור עימי קשר,למחרת יום שלישי משלא נוצר עימי קשר פניתי שוב לפקידת קבלה בטלפון ושאלתי מדוע המנהל לא מתקשר אלי כמובטח וזו מסרה כי תפנה שוב את פנייתי והמנהל יתקשר אלי בהקדם, עד לשעת אחה"צ אף אחד לא פנה או יצר עימי קשר, ניגשתי שוב לקבלה ובקשתי להפגש עם המנהל, נתבקשתי להמתין ולאחר כחמש דקות יצא מהמשרד בחור ששמו קובי והציג עצמו כמנהל בקשתי שיתלווה אלי לרכבי להראות לו את מצב הרכב ולהפתעתנו לא רק שהרכב נשטף במים מטונפים, בחלקו הקדמי של הרכב התמלא בכתמי כלור שהתייבש ,קובי ראה את מצב הרכב ומסר שיבדוק את המקרה ויהיה עמנו בקשר - לא דובים ולא יער, לאחר השיחה עם קובי לקחנו מיוזמתנו את הרכב לשטיפה ונאמר לנו בזו הלשון "טוב ומזל שהבאתם הרכב אחרת מאוחר יותר היה נגרם נזק לצבע" (מדובר ברכב חדש) למחרת יום רביעי הבחנתי באדם ג'ינג'י והבנתי שהוא מנהל במלון, פניתי אליו ושאלתי אם אכן הוא מנהל וזה מסר שהוא מנכ"ל המלון, סיפרתי לו את המקרה והצגתי בפניו את הקבלה על שטיפת הרכב, שאל מה מספר החדר שלנו ומתי אנו עוזבים , מסרתי לו שלמחרת יום חמישי אנו עוזבים ושוב אותו סיפור יבדוק את המקרה ויהיה עמנו בקשר , עד לרגע עזיבתנו את המלון ועד היום לא המנכ"ל ולא אף אחד מטעמו התייחסו לפנייתנו, הרגשתי כמו ענייה בפתח, פגועים מאוד,דבר מינימלי כשפניתי בתלונה היה עליהם לדאוג לשטיפת הרכב או לחילופין להציע לי לקחת את הרכב לשטיפה (ומזל שלקחתי בזמן ולא נגרם נזק חמור- שיכל לעלות להם ביוקר רב) ובכלל כל ההבטחות שלהם לבצע בדיקת המקרה וליידע אותי, לא נאה ולא יאה למנכ"ל להבטיח הבטחות ולא לקיימן ולהתייחס אליהם למרות שקובי שהציג עצמו כמנהל וראה את מצב הרכב - מה יש עוד לבדוק? מאוכזבת מאד. ברצוני לציין שנהננו מהחופשה פרט להתייחסות מהמקרה האמור.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלון אורכידאה שירות לקוחות

, תגובה:
אתי דבאח, מנהלת יחסי צ שם ותפקיד:
מכל התלונה הארוכה אני מבין שהנושא הוא שטיפת רכב עקב מים שזלגו עליו בחניית המלון. אין לי אלא להצטער על כך שהמים זלגו על הרכב, אולם לא נגרם כל נזק לרכב עקבג כך, הוצע לאורחים החזר כספי בגין שטיפה, אולם לא העבירו לנו את הקבלה על שטיפת הרכב. תגובה:
לשלוח אלינו בדואר את הקבלה ואנו נחזיר להם את עלות שטיפת הרכב פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה