פרטי התלונה

תלונות מלון אורכידאה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ולא אדיב באורכידאה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
כחודש ימים לפני שהתחתנתי הזמנתי דרך איסתא סופ"ש במלון אורכידאה באילת בתאריכים 6-8/5/10 בחדר שנגרילה, כאשר הסוכנת באיסתא ציינה למנהלת המכירות באורכידאה (בהיותי בקו השני ) שאנחו חוגגים ירח דבש וביקשה הגעה מוקדמת ויציאה מאוחרת מהמלון; הנציגה מטעם אורכידאה אמרה שנבוא בשמחה וכי הם ידאגו לפנק אותנו.
בעלי ואני הגענו למלון בשעה 14:00 (במקום ב 12:00 עקב עיכוב בטיסה) והחדר לא היה מוכן (למרות שהובטחה לנו קבלה מוקדמת של החדר). את החדר קיבלנו רק בסביבות 15:00, חדר שנגרילה 854 , שממש לא ברור על מה שילמנו מחיר גבוה יותר מחדר סיאם רגיל. בחדר לא חיכה לנו לא פרח או בקבוק יין, אפילו לא כרטיס ברכה (באופן טבעי, בירח דבש יש ציפייה לקצת יותר, כמו במלונות אחרים). כאשר דיברנו עם אתי מהקבלה באותו היום לגבי החדר היא אמרה שהיא תבדוק מה ניתן לעשות ושהם בעקרון לא עושים כלום עבור חוגגי ירח דבש ; לגבי נושא היציאה המאוחרת ביום שבת , היא אישרה לנו עד 16:00 (כאשר הטיסה שלנו חזרה ב-19:00).
יום למחרת (יום שישי בסביבות 15:30) בזמן שבעלי ואני התכוונו ללכת לנוח בצהריים, שמענו קולות של אנשים מבחוץ ואז הדלת נפתחה ע"י אחד מנהגי התוק-תוק מלווה באורחים חדשים (שכנראה התבלבלו במס' החדר). רק אחרי שבעלי צעק "סליחה" הבינו הפולשים כי לא הגיעו למקום הנכון (אבל לא ממש ביקשו סליחה). כאשר בעלי התקשר לקבלה להתלונן על המקרה, הפקידה אמרה כי העניין יבדק (כמובן שלא בדקו או חזרו אלינו עם תשובה).
ביום שבת בעלי ירד לקבלה בבוקר וביקש לדחות את שעת היציאה שלנו ל 16:30 (בגלל טיפול מסג' שהוזמן בלית ברירה לשעה 16:00) ופקידת הקבלה אמרה לו שלא רק שלא ניתן לדחות את היציאה, אלא שעלינו לפנות את החדר בשעה 15:00 ולא בשעה 16:00 כמו שהובטח לנו ביום הראשון ובהזמנה.
כאן כבר נמאס לי...ביקשתי לדבר עם המנהל האחראי. ניגשה אליי מנהלת (שלצערי לא זכור לי מה שמה) סיפרתי לה את כל חוויותיי "הנעימות" במלון, היא נראתה שהיא מתרגשת יותר מדי; גם היא ציינה כי באורכידאה לא עושים שום דבר לירח דבש. עוד היא אמרה כי תבדוק את נושא הכניסה השגויה של נהג התוק-תוק לחדרנו (כמו פקידה נוספת שאמרה שתבדוק ולא עשתה דבר עם המידע) וברוב טובה הסכימה שנפנה את החדר ב-16:00!!! תודה רבה, איזו רוחב לב ותודעת שירות!!!
לסיום, אפילו המסאג' שלהם היה מזעזע!!! הייתה לי מטפלת שלא דיברה מילה בעברית (אלא ברוסית), המזגן היה קפוא לחלוטין (ורק כאשר העור שלי הפך ל"עור ברווז" המטפלת הצליחה להבין שאני מבקשת להחליש את המזגן , לא שזה עזר במיוחד) והמסאג' היה מאד מאד חזק (ואני אוהבת מסג' חזק..אבל זה היה הרבה מעבר), פחדתי שהיא תוציא לי חולייה מהמקום...ולא היה טעם להגיד לה משהו כי היא במילא לא הבינה (דרך אגב, גם לבעלי הייתה בדיוק אותה חוויה הן מבחינת חוזק הטיפול והן מבחינת הקור).
בקיצור, אני פשוט מזועזעת משירות גרוע של מלון שמתיימר להיות מדרגה גבוהה !!! כל אדם שאני מספרת לו על חוויותיי פשוט המום לחלוטין מהיחס שמקבלים באורכידאה. אם זה תלוי בי אני אדאג לספר על כך לכל מכריי על מנת שידעו להתרחק מאורכידאה אילת.
תודה שהרסתם לנו את ירח הדבש!!

מלון אורכידאה שירות לקוחות

, תגובה:
מונייר סאלם , מנכ"ל המ שם ותפקיד:
שלום רב, אני מודה לך על הזמן לרישום תלונתך זו , קבלת החדרים במלון הינה החל משעה 16:00 ועזיבתם עד השעה 11:00 , כך ששעת קבלת החדר כפי שנמסר לך ע"י מחלקת הקבלה בשעה 15:00 אינו מהווה חריגה , עזיבת החדרים כאמור הינה עד השעה 11:00 ואנו מאשרים בשבת עד השעה 14:00 כך שבאופן חריג אושרה לך שעה מאוחרת יותר ללא תשלום נוסף, שעת עזיבת החדר אינו קשור לשעות הטיסה. צר לי שלא נהנת מטיפול המסאג' שניתן לך, בטוח אני כי אם היית פונה גם לאחר סיום המסאג' למחלקת יחסי ציבור למלון הנושא היה מתברר והיית מקבלת פיצוי על הטיפול שלא נהנת ממנו. תגובה:
בחופשתך הבאה במלון אשמח להעניק לך זיכוי על מחיר החדר בעלות המסאג'
אשמח כי בהזמנת הבאה למלון אורכידאה אילת תיידעי אותי או את מנהלת יחסי הציבור במלון ע"מ שנוכל לדאוג לך באופן אישי
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה