|
|
|
|
|
|
נערכים במלון שיפוצים (בונים אגף חדש) והם לא מודיעים על כך מראש |
נושא התלונה: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנו חופשה דרך הטלפון מספק חיצוני למלון אורכידאה., המלון לא התריא שהם בונים אגף חדש, היה רעש כל הזמן של בניה ולא ממש הצלחנו לנוח.
פניתי אליהם הם לא נתנו פיצוי, פניתי למועצה לצרכנות, הם אמרו שצריך לתבוע אבל זה בעייתי כי ההזמנה נעשתה דרך הטלפון.
מה עושים?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי או חופשה בתנאים ללא שיפוצים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מלון אורכידאה שירות לקוחות
, תגובה:
|
מונייר סאלם , מנכ"ל המ |
שם ותפקיד: |
פנית אלינו בחודש דצמבר 2009 בגין תלונה זו ונענית בכתב בתחילת ינואר2010 על ידי , כך שאיני מבין את פנייתך בשנית מבלי לציין כי קיבלת תשובה
לדעתי מן ההגינות היה עליך לציין זאת גם אם מכתב התשובה לא ענה לציפיותיך. |
תגובה: |
לממש את מכתב התשובה |
פתרון: |
|
|
|