פרטי התלונה

תלונות מלון אורכידאה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חדר מלוכלך יחס מזלזל וטפסים לא קשורים אלינו על הדלת נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
הגענו למלון ביום חמישי בבוקר 27/1012011 את החדר קיבלנו בסביבות השעה שתיים בצהריים , קיבלנו חדר מלוכלך עם גוש שערות על הרצפה המדף בארון נפל ונאלצנו להרים ולדפוק את המדף מחדש במקום במצעים של המיטה היו קרעים וכן גם בווילונות . בהמשך אותו היום ניגשתי לקבלה שם ניתקלתי בפקידה שאמרה שאגיד לה מה הליקויים ושהכי טוב שמישו יגיע לתקן את התקלות , ביקשתי לדבר עם האחראית שאמרה שלמחורת בשעה שלוש בערך תעביר אותנו חדר . באותו היום יצאנו מהמלון וחזרנו בערב ובערב שרציתי לברר מה קורה עם זה נאמר לי שלא ענינו ושיהיה עם מי לדבר רק למחרת בבוקר כשלמחרת בבוקר התקשרתי ענתה לי אותה פקידה מחמיצת פנים שאמרה שהאחראית תגיע רק בחמש וחשוב להוסיף החדר לא נוקה באף יום! את השהות שלנו היינו אמורים לסיים ביום ראשון שחוייבנו על הלילה שבין שבת לראשון כשהגענו לקבלה בסך 500 שקלים. ביום שישי בבוקר הונח לנו פתק גורף לכל לקוחות המלון שאמר שאם מעוניינים להישאר ללילה נוסף שבין שבת לראשון זה בסך 199 שקלים . התקשרתי שוב לקבלה ושוב נתקלתי באותו פקידה מחמיצת פנים שאמרה שהיא מבינה את הבעיה ואין לה מה לעשות עם זה . לבסוף כשיצאנו ביקשתי לדבר עם האחראית בהתחלה אותה פקידה ״ חמודה״ אמרה שהיא לא נמצאת בסוף הייתה אחראית אחרת הצגתי בפניה את התלונות ואחראי הקבלה אמר שלפנים משורת הדין הם יחזירו לנו300 שקלים על הלילה של שבת ושהתכונות יועברו למנכל ותוחזר לנו תשובה בדואר.

מלון אורכידאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה