פרטי התלונה

תלונות מלון אורכידאה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ללקוח חוזר. נושא התלונה:
בכר הדס שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
אני ובעלי לקוחות של האורכידאה מזה שנה רביעית ברציפות. חזרנו מחופשתנו אצלכם ב3/5/12 ולצערי עד עכשיו לקח לי זמן להירגע מהעזיבה המחפירה שהייתה לנו הפעם. אנו מגיעים למלון בתקופות שפל, אמצ"ש בלבד ובמחיר מעולה וזאת בזכות שוברי אורחים חוזרים שהמלון הציע לנו בסיום שהותנו שם עוד מהפעם הראשונה. אנו יותר משמחים לחזור ובכל פעם מצרפים אלינו חברים נוספים ומשפחה לנופש. לצערי לאחר מחמאות של שלוש שנים הפעם הרביעית בה הגענו עם מס' רב יותר של חברים קרובים ,שלקחו בהמלצה אישית שלנו ימי חופש מהעבודה 3 חודשים מראש על מנת להגיע ,קיבלנו את היחס המחפיר ביותר וזאת עוד מאחד שקורא לעצמו "מנהל הקבלה" במלון ,מר ציון. כשהגענו למלון החדרים היו מוכנים רק בשעה 4 אחה"צ! זאת השעה הכי מאוחרת אי פעם שקיבלתי חדר וזה לא מעניין אותי שזה כתוב להם בעלון, לא נאמר לנו ששעת היציאה היא 10 בבוקר באף שלב ושזה התנאי לקבלת השובר וכן לא היו לנו מכתבי יציאה על דלת החדר כפי שהוא טען. אותו ציון קרא לי שקרנית כשחזרתי ואמרתי שזה לא הוסבר,שלא חיכו מכתבים ושבשלוש שנים האחרונות לא יצאנו מהחדרים אף פעם לפני 11. המשפט שהוא טרח לומר לי זה:"את הלקוחה אז את את צודקת נכון? שיהיה אבל אני צודק ואת לא מקבלת שובר". פשוט יחס מבזה! הוא לא טרח אפילו לבדוק עם אלא שאמורים לשים את המכתבים אם אכן שמו או לא. פשוט קרא לי שקרנית! אני שממלאה לכם לפחות 3-4 חדרים כל שנה לפי החוקים הכתובים בשובר.ציון, מרוב שאוזניו היו מלאות בחוסר הקשבה אפילו לא טרח להתנצל כשהוציא לי חשבונית מס על שם אחר מאשר ביקשתי,אמר שלא שמע למרות שעוד בנוכחות חברינו ביקשתי פעמיים! יצאנו מהמלון מבויישים וללא שובר אחד בידנו. חברינו ששהו איתנו שם בפעם הראשונה פשוט יצאו נבוכים מכל הסיפור ועל זה שהיו צריכים להתחנן לשובר. מבייש עבורכם ושם בספק גדול את חזרתנו בשנה הבאה יחד איתם דבר שרצינו מאוד לעשות. אני מבקשת יחס אמיתי בכל הסיפור הזה על מה שנאלצנו לעבור והדרך בה סיימנו את חופשתנו לה חיכינו במשך 3 חודשים! תודה.
עלבון סוג הנזק :
להתנצל ולתת לנו שוברים על מנת שנחזור ונהנה מכם שוב כבכל שנה הקודמת לזו. פתרון נדרש :

מלון אורכידאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה