פרטי התלונה

תלונות מלון אורכידאה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזיון של בית מלון!!! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

לפני 4 חודשים סגרנו 3 משפחות חופשה שנתית לתאריך 11/8/13, דרך מרכז ההזמנות של המלון.
בעת השיחה שבה נסגרה ההזמנה בדקנו וציינו שההזמנה היא עבור משפחות עם ילדים קטנים ותינוקות, חשוב היה לנו לוודא שיש צוות בידור לילדים וכן ציינו שאנו מבקשים חדר גדול ונוח (ציוד לילדים, עגלות ועוד).
הופתענו מאוד כשהגענו למלון וכל ציפיותינו הופרכו: החדרים קטנים מאוד , אין צוות בידור במלון כשפנינו למנהל המלון שי, תגובתו הייתה אדישה ומזלזלת "מה שהזמנתם זה מה שקיבלתם" ללא כל סבלנות או סובלנות כלפינו.
השיא היה המצב התברואתי בחדרים, ג'וקים טיילו לנו להנאתם על המיטות והקירות, נמלים ש"חגגו" בחדר האמבטיה (ברור שהכל מצולם ומתועד).
דיווחנו מיד לקבלה, הועברנו לחגי קב"ט המלון שהבטיח כי ידאגו לנו לחדרים חדשים בבוקר שלמחרת.
בבוקר ניגשנו לשירה, מנהלת יחסי הציבור ולצערנו גם יחסה לא היה שונה מהיחס שקיבלנו ממנהל המלון מזלזל חסר סבלנות וסובלנות ובטון מתנשא היא העמידה בפנינו שתי אפשרויות: הזמנה של מדביר חיצוני או לפנות את המלון, ומה חשבה לה גב' שירה? לאן היינו צריכים ללכת שלוש משפחות בחודש אוגוסט??? האם זהו היחס והשרות שמוענקים לתיירים (מהארץ או מחו"ל), האם אילו הפנים האמתיות של התיירות בארץ???
אין כל ספק כי אנו מאוכזבים ופגועים מאוד, עוגמת הנפש הגדולה שחשנו וזאת לאחר שדאגנו ותכננו את חופשתנו השנתית מראש כדי שנוכל להגיע וליהנות מחופשה בישראל עם הילדים, לא תארנו לעצמנו שכך נרגיש במדינה שלנו כשכל רצוננו הוא להיות תיירים במדינתנו ולהגביר ולהעשיר את התיירות בה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלון אורכידאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה