פרטי התלונה

תלונות פרופורציה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כוויות עקב טיפול בלייזר נושא התלונה:
חן עדו שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏15 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מגדלי עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: רשלנות רפואית בחב' פרופורציה – מחלקת הלייזר
סניף מגדלי עזריאלי, ת"א 6081446 –03

בהמשך לשיחתנו הטלפונית להלן עיקרי הדברים:
שמי עדן חן. בתאריך ה- 15.11.05 עברתי טיפול (שישי במספר) להסרת שיער בלייזר. בעקבות הטיפול ניכוותי קשות באזור בית השחי והמפשעות. מסתבר כי הרופאה, שפוטרה לאחר המקרה, ואשר חב' פרופורציה מסרבת למסור לי את שמה לא ביצעה את הטיפול כראוי, קרי, במקום לקרר את המקום המטופל בעזרת קרח כפי שדורש הטיפול ולאחר מכן לעבוד עם קרן הלייזר, שכחה לשים את הקרח וכתוצאה מכך, כאמור ניכוותי.
וזאת אף על פי שתוך כדי הטיפול בכיתי וצרחתי מכאבים הרופאה טענה כי שזה הטיפול וכדבריה "זה בסדר, ברגע שזה שורף סימן שהלייזר עושה את העבודה". מיד לאחר הטיפול התקשרי למח' הלייזר והתלוננתי בפני מנהל השירות, הגב' דגנית, על כאבים עזים באיזורים המטופלים, היא ביקשה ממני להיכנס למקלחת קרה והבטיחה שעד מחר זה יעבור.
לאחר לילה רווי בכאבי תופת ניגשתי לרופא עור של קופ"ח מכבי בשם זאב רייזר, מסקנתו הברורה היתה כי מדובר בכוויות אשר ידהו עם הזמן אך אין ספק כי ישאירו כתם בגופי.
למחרת ניגשתי לחב' פרופורציה, קישרו אותי טלפונית עם מנהלת סניף עזריאלי, הגב' גל בן ארצי, ששהתה באותו הזמן בביתה. וכך היא הגיבה לטענותיי "נראה לך שאני מתכוונת להגיע ביום שישי מרחובות, לעזוב את שני ילדי כדי לבוא ולראות אותך".
ביום שלמחרת ניגשתי לפרופורציה והופנתי לדר' קודרין אינה, רופאה מטעם החברה, אשר הזדעזעה מהמקרה ואמרה שמדובר בכוויות שידהו עם הזמן אך ישאירו לי כתמים. הרופאה פטרה אותי במשחה שכמובן לא עשתה את הקסם, העלמת הכוויות והכתמים.
בימים שלאחר מכן אמי נפטרה מסרטן סופני כך שלא יכולתי להמשיך ולטפל בנושא הזה.
לאחר כחודשיים, ומאחר ואף אחד מטעם החברה לא פנה אליי כדי לקדם את פתרון בעייתי, פניתי שוב לחברת פרופורציה ושוב הופנתי לבדיקת רופא והפעם לדר' מיכאל אשר קבע שוב את אותה הקביעה לגבי מצבי.
לאחר מספר ימים פנתה אלי הגב' דגנית מנהלת שירות הלקוחות ובשיחה זו הועלה נושא הפיצויים. לדעתה הפיצוי שדרשתי (הסרת שיער באזור הרגליים עד מתחת לברך) עולה אלפי שקלים ולכן אין בכוונתם לתת אותו, הפיצוי שיחיד זה אזור טיפול קטן בלייזר, לדבריה כמו למשל, הורדת שיער מיד אחת בלבד על חשבונם! ולשאלתי מה בדבר ההבטחה של מנהלת מח' הלייזר הקודמת הגב' איילת הונגר-רוזן, שגם היא פוטרה משום מה, שאעבור טיפול להסרת הכתמים בעזרת מכשירים מיוחדים שיש לחברה, ואקבל פיצוי הולם. טענו שאין הם יכולים לעשות דבר כזה.
אינני מוצאת מילים לתאר את עוגמת הנפש שנגרמה לי הן מיחסם המשפיל, המזלזל והמזעזע של כל מי שהיתה ידו בדבר והן מכך שגופי עוות ונפגע קשות.
כל חברה הוגנת המכבדת את עצמה, והגובה מחירים מן היקרים בשוק היתה מציעה פיצוי הולם בעצמה, והיתה עושה מאמץ ניכר לפצות את הלקוח. יש בפניה זו גם איתות אזהרה לצרכנים מפני חברה שכזו.
החברה מסתתרת מאחורי חוזה שעליו אני חתומה ובו הם מזהירים מפני כוויות, אך בחוזה שאני חתומה עליו מצויין כי עלולות להופיע כוויות לאורך כמה ימים ולא לצמיתות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי, החזר כספי, נטילת אחריות על כל הנעשה. פתרון נדרש :

פרופורציה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה