פרטי התלונה

תלונות פרופורציה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מטריד ונוראי מצד יועצת הפרופורציה ומנהלת הסניף נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
עזריאלי כתובת:
עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי לייעוץ להגדלת חזה. לאחר פגישה אצל הרופא, הגעתי ליועצת חן שישר אמרה לי "תכף תראי לי את החזה שלך" אני ובעלי הסתכלנו אחד על השנייה בתמיהה, הרי הרופא כבר ראה אותי ורשם הערות אז למה שאני אראה לה את החזה שלי? אמרתי שאני לא מעוניינת ושרק רציתי הצעת מחיר לניתוח. אחר כך היא אמרה לי שהיא תראה לי את החזה שלה שעבר ניתוח בפרופורציה. אמרתי שזה בסדר ואני לא מעוניינת. לאחר דקה היא ביקשה מבעלי לצאת והראתה לי את החזה שלה, למרות שהתעקשתי שאין צורך וגם ביקשה שוב ושוב שאגע בו. לאחר מכן היא ביקשה שאראה לה את החזה שלי, שוב אמרתי שאני לא מעוניינת אז היא אמרה "אז רק מעל החזיה" כבר לא היה לי נעים אז הרמתי את החולצה והיא באה והרימה לי את החזיה והתחילה להסביר לי איפה יהיה החתך ומה היא חושבת שכדאי לי לעשות. יצאתי בתחושה מחרידה מהייעוץ. התקשרתי לאחר מספר ימים למנהלת המרפאה שאמרה " שזה נורמלי וככה זה מתנהל אצלם" ?!?!?! צר לי, לא נראה שככה מתנהלים דברים. הייתי אצל עוד 4 רופאים שונים ואצל אף אחד מהם, לא הוטרדתי בצורה כזאת ע"י היועצת. אף אחת לא ביקשה לראות את החזה שלי ובטח לא למשש אותי אלא סמכו על הערות הרופא שבדק אותי. אם זאת לא הטרדה מינית אז אין לי מושג מה כן. היועצת הזאת היא הסיבה היחידה שלא התקדמתי עם פרופורציה על מנת לא להיתקל שוב בחן או במנהלת שלה. צר לי על כל הבנות שהיא מיששה ב 12 שנה שהיא טוענת שהיא עובדת שם.
עלבון סוג הנזק :

פרופורציה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה