פרטי התלונה

תלונות פרופורציה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שובר של יום כיף< נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
מגיע לי הטבה של שובר יום כיף זוגי.
אני צריך לקבל את ההטבה הנ"ל מעל שנה ועדיין לא קיבלתי אותה.
נסיונות מהצד שלי דרך טלפון על מנת לקבל את ההטבה וכול פעם אמרו שיחזרו אלי אבל אף פעם לא חזרו.
היום בתאריך 3.6.08 בשעה 11:30 התקשרתי שוב ודיברתי אם בחורה בשם מורן שאמרה לי שהיא תעביר את הבקשה שלי למנהלת.
אמרתי לה שאמרו לי את זה כבר מספר פעמיים ואף אחד לא חוזר אלי ואני רוצה מנהלת על מנת שאני יוכל להתלונן על הבעיה. מורן סירבה לתת לי מנהלת אז ביקשתי מייל של תלונות הציבור וגם אז היא סירבה. ביקשתי ממורן את מספר העובד שלה על מנת שאני יתעד את האירוע אבל היא סירבה וניתקה לי הטלפון.
יש לחברה הנ"ל שירות גרוע ביותר.
אני רוצה את ההטבה שלי ופיצוי כספי על ביזבוז הזמן שלי ועוגמת נפש.
עוגמת נפש סוג הנזק :

פרופורציה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה