פרטי התלונה

תלונות פרופורציה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על יחס פקידות הקבלה,היועצת והתנהלות החברה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רוטשילד 45 כתובת:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

הנני מטופלת בסניף פרופורציה בראשל"צ, אני עוברת טיפולים להסרת שיער.
בנובמבר 09 הגעתי לפגישת ייעוץ אצל בחורה בשם ורד בן חיים, יועצת בסניף.
אותה יועצת בדקה אותי לראות האם אני מתאימה לטיפול (בעוד שבחברות אחרות רופא הוא זה שבודק אותך) ונתנה לי מידע שגוי לגבי ההתחייבות לטיפול.
לרוב קופות החולים יש הסכם עם "פרופורציה" והן שותפות למחיר שמשלם הלקוח ולכן הלקוח בדר"כ מקבל הנחה.
ורד טענה שאם אני מטופלת ב"כללית מושלם" כל שעליי לעשות הוא להירשם ל"כללית פלטינום" בכדי לקבל מחיר זול בכ2000 ש"ח מהמחיר שאקבל בתור לקוחת "כללית מושלם".
ורד גם אמרה שברגע שאקבל את המחיר, אשלם ואגיע לטיפול הראשון אני ישר יכולה לבטל את השירות ולחזור ל"כללית מושלם".
עוד פרט שגוי שאמרה הוא שאם אני מביאה חבר (במקרה שלי,אפילו 3 חברים) אני לא מקבלת שום הנחה ושום הטבה.

בפועל, נרשמתי ל"כללית פלטינום" יום-יומיים אחרי קבלת המחיר הסופי, קיבלתי את המחיר ושילמתי אותו ב3 תשלומים והגעתי לטיפולים הראשונים.
שבועיים לאחר מכן חזרתי ל"כללית מושלם".
כעבור חודשיים ורד התקשרה ליידע אותי שאני בחוב משום שאני כבר לא רשומה ב"כללית פלטינום". לאחר שהזכרתי לה שהיא אמרה לי שאני יכולה "ישר לבטל" היא אמרה בתשובה שזה לא נכון, שהיא אמרה שאני יכולה לבטל רק אחרי חודש.
שאלתי אותה אם אירשם באותו רגע ואבטל לאחר חודש אם יש יהיה בסדר, היא אמרה שכן. עדכנתי אותה שיש לי תורים לטיפולים בעוד כחודש-האם לא יהיו בעיות, היא נתנה תשובה חד משמעית שלא תהיה בעיה.

יום לאחר השיחה נרשמתי ל"כללית פלטינום" כמו שאמרתי שאעשה, ורד התקשרה יומיים לאחר מכן לוודא שנרשמתי לשירות.

לאחר כ3 שבועות הגעתי לטיפול השני ולאחר כמה דק' של המתנה לתור הפקידה עדכנה אותי שאני בחוב ושאי אפשר להכניס אותי לטיפול.
גם לאחר שהסברתי לה את כל הסיפור היא לא יכלה לעזור ונשלחתי הביתה.

לאחר יום-יומיים התקשרתי לורד להסדיר את העניין. ורד ביקשה שאתקשר לקופת החולים שלי (כללית) ואבקש לעשות פעולה רטרו אקטיבית, שאשלם על הפרש ה חודשים שלא הייתי רשומה ב"כללית פלטינום". הנציג של כללית אמר שאין דבר כזה, שאי אפשר לחדש פול' והתקופה הראשונית שבה הייתי בפלטינום מבוטלת.

אני כשבועיים-שלושה ממתינה לתשובה מה עושים הלאה. ורד פעמיים אמרה לי "תני לי כמה דק', אני מבררת ואחזור אלייך" אך לא קיבלתי שום תגובה ושום מענה חזרה.

ע"פ הטופס שחתמתי עליו מצויין כי עליי להישאר בכך תקופת ההתקשרות לקוח כללית פלטינום.


למה צריכים לתרתר אותי כך בגלל שעשיתי בדיוק מה שיועצת שלהם אמרה לי?
למה היא שיקרה לגבי ההנחות של 'חבר מביא חבר' ?
למה לא מודיעים לי מראש לא להגיע לטיפול כי אני בחוב?
למה אני צריכה להמתין כל כך הרבה זמן למענה?


עוד תלונה שיש לי להגיש היא כלפי המזכירות בסניף.
היחס בקבלה לא הולם ולא יאה, צריכים לעמוד ולהמתין מול הפנים שלהם כמה דק' עד שהן בכלל מסתכלות עליך.
בנוסף, קבעתי מס' תורים שמסתבר שהוזזו.
אם קבעתי תור בשעה 17:30 , התקשרו אליי יומיים לפני לתזכר אותי ועדכנו אותי שהתור הוא ב17:10. כשעניתי בתגובה שזה לא נכון, שהזיזו את התור בלי ליידע אותי הן ענו ש"זה מה שרשום להם במחשב".
יש לי את הכרטיסיות מהמקום עם כתב היד של הפקידה ובו השעה המדוייקת כך שאני יודעת בוודאות שהן שיקרו.


אודה לכם מאוד לעזרה.
כספי, עוגמת נפש,בזבוז זמן,תרתור סוג הנזק :
לבטל את ה"חוב" שמצוין אצלם או לבטל את החוזה פתרון נדרש :

פרופורציה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה