פרטי התלונה

תלונות פרופורציה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות הטיפול יחס והכל ביחד נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רמז 16, קומה 3 כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פניתי בעבר אם זה לסניף או לנציגים בעמוד הפייסבוק של החברה אך עדיין ללא מענה ואני לא מאמין גוף שקורא לעצמו מרפאות עובד בצורה כלכך רשלניתת גוף שעושה לאנשים טיפולים טיפולים להסרת משקפיים ניתוחי אף וניתוחים אסתטים זה לא נתפס
ואני כבר לא יכול להתאפק רציתיי להגיד לכם שהסניף בנתניה עובדדד כמו שכונה והשירות והיחסס שם הכי גרוע שראיתייי מזכירות שלא יודעות כלוםם מהחיים שלהם עושות מה שבא להן החליפו לי תור בזמן שרק רציתי לבדוק אם יש משו אחר גם לא מצאה משו כי אם אתה מקבל תור תחנק איתו כי אין משו קרוב לחודשיים הקרובות ביום ובשעה שנוח לך ואתה קובע 4 חודש לפני כי אתה נביא לדעת מה יהיה אם סיימת לשלם אין לך מה לעשות יותר חוץ מלקפוץ להם כי את הכסף הם כבר לקחו ובקשר לטיפול אז לקחתי חופששש כי כבר אין ברירה ואומרת לך שאתה לא רשום להיום ואין מה לעשות. והכי חשוב אומרים לך בהתחלה 6 טיפולים ואתה נקיי עד 80 אחוז שטויותתתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!! מנהלת אומרת לך שמעע חכה 12 טיפולים ניראהההה אני כבר תקוע שנתיים וחצי לא רואה שמש בגללכם ובסוף משנה לי המזכירה לסוף יולי ליום שבכלל גם לא נוח לי אין דבר כזה משו פנוי. רוצה להוריד לקיץ כל הזמן הייתי לפי החליל שלכם מגיע בזמן רוצה שאני יקדים מקדים רוצה שיאחר יאחר לדרוש אתם יודעים אבל כשאני מבקש משו אין מה לעשות אני גם לומד עובדד שום התחשבות לימים או שעות
לטיפולכםםם המהירררררר!!! כי ככה זה לא יכול להמשך...
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקצר את אורך התור ולקוות שליזר יעבוד מתישו פתרון נדרש :

פרופורציה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה