פרטי התלונה

תלונות פרופורציה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות בניגוד לתנאיי העיסקה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רחוב אחוזה 128 רעננה כתובת:
סניף רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כארבע שנים התחלתי טיפול להסרת שיער בעורף בלייזר בסניף פרופורציה ברעננה.
כחלק מתנאיי העיסקה הוסכם, כי מס' הטיפולים יהיה 12 טיפולים, אלא אם לא הוסרו 80% מהשערות, במיקרה ולא מולא התנאי הזה אהיה זכאי להמשך הטיפולים עד לקבלת התוצאה של הסרת 80% מהשיער בעורף.
לאחר 12 טיפולים ניראה כי לא חל שינוי משמעותי, ולאחר פגישה עם גברת שלי, מנהלת סניף רעננה, אכן הוסכם כי בקושי הוסרו 20% מהשערות וניתן טיפול נוסף. באותו מעמד הוסכם כי לאחר הטיפול הזה תקבע פגישה נוספת ובמידה ועדיין לא תושג התוצאה ינתנו טיפולים נוספים.
כמוסכם, הגעתי לטיפול נוסף והתבקשתי להמתין כחמישה חודשים. לאחר חמישה חודשים לא ניראתה תוצאה שונה.
כאשר התקשרתי לקבוע פגישה עם שלי (מנהלת הסניף), נאמר לי כי היא תחזור אלי. לאחר ניסיונות שנישמכו שלושה שבועות, כשלושה טלפונים לשבוע הצלחתי סוף סוף להשיגה וניקבעה פגישה.
בפגישה גב' שלי אכן הסכימה כי אין תוצאה משמעותית והסבירה שעלי לפנות לרופאת ההנהלה הראשית בת"א.
הסברתי כי זה לא מה שניקבע וכי לא אוכל להפסיד חצי יום עבודה לצורך כך, ביקשתי שרופאת ההנהלה תקבע איתי בסניף ברעננה, שכן את העיסקה סגרתי בסניף רעננה ולא בת"א. קיבלתי סירוב ונאמר לי ע" הגב' שלי כי תחזור אלי תוך שבוע.
הפגישה נערכה בסוף חודש מאי. מאז ועד היום אני מנסה להשיגה במשך שלוש פעמים בשבוע, משאיר הודעות אצל המזכירה (יוליה) ולא זוכה לשום שיחה בחזרה.
אני לא יודע איך לפעול, פרט לפנות אליכם, אולי אתם תצליחו להשיגה ולהסביר כי כאשר חותמים חוזה יש לעמוד בתנאיו או לחלופין ובמידה ומחליטים להפרו יש לזכות אותי בסכום העיסקה במלואו.

כולל בזבוז זמן ואי השגת המטרה סוג הנזק :
קבלת טיפולים נוספים עד להשגת המטרה או החזר כספי מלא +ריבית והצמדה. פתרון נדרש :

פרופורציה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה