פרטי התלונה

תלונות פרופורציה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוח לא יצא כפי שצריך ומנתח לא רואה הבדל נושא התלונה:
גבאי יוסי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏07 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פינת רמז נתניה כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר ניתוח להצמדת אוזניים שנעשה בפרופורציה בנתניה על ידי פרופסור מנחם רון וכסלר, התוצאה הרצויה לא התקבלה ובנוסף הפרופסור לא הוציא חוטי תפירה שעדיין נמצאים אצלי באוזן ומציקים לי לישון ולהתנהל באופן סדיר במשך היום.
לאחר שיחות מול שושי שהינה מנהלת בסניף פרופורציה נתניה ומולה נעשה ההסכם על הניתוח טענה שהמנתח שלא הצליח הוא שיתקן, לאחר כמה הזדמנויות שנתתי לפרופסור, הפרופסור עדיין דובק בדעתו שהאוזניים אותו דבר ואין הבדל בניהן ולא רואה שום אוזן שבולטת יותר, בזמן שכולם רואים כולל המנהלת שושי.

לפיכך אינני מסכים שהמנתח ינתח אותי שוב כפי שהם רוצים כי אם איננו רואה מה לא בסדר מה יתקן?!

ביקשתי מספר פעמיים שיחליפו לי מנתח ונענתי בשלילה למרות שבכל הזמן הזה אני עדיין סובל. גם מאותה סיבה שהגעתי מלכתחילה ועליה שילמתי על מנת להצמיד ועדיין התוצאה אינה תקינה וגם בנוסף אני סובל מחוטים באוזניים שלא מביאים לי נחת.
רפואי, כספי, בזבוז זמן, עינויים סוג הנזק :
החלפת מנתח ופיצוי כספי על כל הנזק והעינוי שניגרם לי פתרון נדרש :

פרופורציה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה