פרטי התלונה

תלונות פרופורציה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק כספי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מגדלי עזריאלי כתובת:
סניף עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באיזור יוני הגעתי לפגישת ייעוץ בסניף עזריאלי אצל ה"יועצת" גלית. העיסקה המדוברת עמדה על סך של 4,959. אופן התשלום היחיד שהיה לי הינו צ'קים. במקרה הגעתי עם חבר שלי אותו יום. גלית מסרה לי שבגין תשלום בצ'קים יגבה לי ריבית, הסכמתי, אך הצ'קים משום מה לא התקבלו. רציתי ללכת אך גלית הציעה שאני יעשה את הטיפול על האשראי של החבר שלי והיא תחלק לי אותו ל12 תשלומים. שכל סכום הינו על סך של 413 ש"ח (כיוון שיש לי דירקט ואיני יכולה לעשות עיסקאות) ייעצה, והדגישה!!!!!!!! שאני ישלם לו כל חודש ויוצא לי מזה "שלא יגבה לי ריבית, ופרופורציה לא גובה ריבית בעסקאות אשראי, רק בצ'קים!!!" סגרתי את העיסקה.
ומכוון שהאשראי הוא לא שלי, ולא היה תחת מעקבי שילמתי בתמימות לחבר שלי כל חודש את הסכום המדובר.
רק החודש נפל לידי המכתב של עיסקאות הויזה שלו ונתגלה לעיניי סכום של 445 ש"ח שיורד כל חודש.
פניתי לסניף, הגעתי ליועצת, למנהלת אורלי, אך רק צחוק עשו ממני והוציאו אותי מטומטמת. מבחינתי קיבלתי מוצר לקוי.
וזה גם לא כל הסיפור שהגעתי לייעוץ הגברת גלית בדקה אותי ואמרה לי שהעור שלי מתאים קבעה לי כבר תור לשלוש ימים אחרי זה. הגעתי ושלחו אותי לבית כיוון שטענו שהעור שלי לא מתאים. לאחר שבוע קבעו לי תור שוב, הגעתי ושוב שלחו אותי.
בקיצור עשו ממני צחוק מוחלט! וחוסר שירות!!!
לפני שאגש לגורמים אחרים אנא טפלו בהקדם תודה
כספי סוג הנזק :

פרופורציה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה