פרטי התלונה

תלונות פרופורציה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות ויחס משפיל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מגדלי עזריאלי כתובת:
סניף עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הטיפול ליזר ממש לא מקצועי, אחרי כל טיפול שעשיתי הייתי תמיד צריכה לחזור לתיקונים כי הרופאות תמיד מתווכחות איתי כשאני אומרת שמרגיש לי שפספסו קצת ומבקשת ויעברו שוב במקום שפוספס.. נורא קשה לתקשר איתן כי הן לא מקשיבות, אין עם מי לדבר, ואז אני צריכה להטריח את עצמי שוב כדי לבוא שוב לתקן כמה שבועות אחרי... הרגשה שאני כל פעם צריכה לריב ולהלחם על מה שמגיע לי, התלוננתי כבר כמה פעמים והמנהלות מאוד לא נחמדות ולא יודעות להתמודד עם התנגדויות של לקוחה לא מרוצה, ישר יורדות לפסים לא נעימים בטון דיבור ובציניות, ממש לא ממליצה!! גם המחירים מאוד גבוהים יחסית למתחרים. אחרי הקיץ אני מתכוונת להתחיל טיפולי לייזר באיזורים נוספים וזה כמובן לא יהיה ב"פרופורציה", אפילו שאני עובדת באותו בניין 3 קומות מתחת וזה הכי נוח לי.. אבל זה לא יקרה... חבל שלא לתת טיפול מקצועי ולא יודעים לשמר לקחות..
נזק פיסי - לא אסתטי סוג הנזק :
תיקונים עד לתוצאה מושלמת פתרון נדרש :

פרופורציה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה