|
|
|
|
|
|
אי מתן החזר כספי עקב ביטול הופעה של דפש מוד |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
את השירות המזלזל ויחס נוראי קבלתי בקסטל הפקות.
לפני מספר חודשים רכשתי כרטיס (330 ש"ח)להופעה של דפש מוד במזומן מקסטל כרטיסים, היום נגשתי לקסטל לקבל החזר כספי והם טוענים שאני לא רשום ברשימת המזמינים ולכן אני לא יכול להחזיר את הכרטיס :-( ביקשתי לדבר עם האחראי (רוני) וכבר מתחילת השיחה ביננו הוא הרים את הקול והיחס היה מזלזל כמובן שאת הכסף לא קבלתי בחזרה (330 ש"ח)
שמי עופר כהן ואני מקווה שאנשים יקראו את התלונה ויחשבו פעמיים אם להתעסק עם קסטל הפקות.
כמובן שאין לי קבלה והאישור היחידי שלי הוא הכרטיס
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר הכסף תמורת הכרטיס |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קסטל כרטיסים שירות לקוחות
, תגובה:
|
רוני בריג - מנהל משרד |
שם ותפקיד: |
מכיוון שאת הכרטיסים לדפש מוד רכשו בעשרים משרדי כרטיסים ובעשרות וועדי עובדים - כל גוף מחזיר את הכסף בגין הכרטיסים שהוא מכר. במשרד קסטל נרשם כל [!] לקוח עם שם וטלפון בעת הרכישה. מכיוון שמר כהן לא נמצא ברשימת הלקוחות שלנו אין באפשרותנו להחזיר לו כסף.
אשר לעצם התלונה- מימי לא הרמתי קול על לקוח ! ואני מוחה על עצם העלאת הנושא. הסברנו ללקוח פעמיים ושלוש אותו דבר וההסבר לא מתאים לו ואז הוא טוען ליחס מזלזל ורץ להתלונן באתר שלכם.
עד כה החזיר משרדנו כסף לעשרות אלפי לקוחות בסדר מופתי ובמהירות ולא תלונה כזו תקלקל את התמונה כולה.
שיהיה לכולנו שבוע נפלא
רוני בריג |
תגובה: |
הוצע ללקוח להיות בקשר לקראת סוף ספטמבר כאשר ייאספו מכל המשרדים את יתרות הכרטיסים ויוכלו לטפל בבעיות נקודתיות .
|
פתרון: |
|
|
|