פרטי התלונה

תלונות קסטל כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע+מזלזל נושא התלונה:
שוורץ בן-ציון שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏24 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי להזמין כרטיסים למופע של שלום אסייג בחברת קסטל. ענה לי בהתחלה בחור נחמד שלקח ממני פרטים של כרטיס האשראי שלי וביצע את ההזמנה. לאחר מספר דקות חוזרת אליי נציגה של קסטל שטענה בפני שהכרטיס שלי מבוטל ושאין באפשרותי לבצע את ההזמנה.התקשרתי מייד לחברת האשראי שלי וצעקתי עליהם כי יש ברשותי כרטיס מאסטר כארד ולא יתכן שהוא מבוטל או מוגבל ללא ידיעתי.מסתבר שלא היו דברים מעולם והכרטיס אכן תקין ואין שום בעיה בכרטיס.חזרתי שוב אל קסטל ושם ענתה לי נציגה שאנני יודע את שמה שאמרה לי שלא מעננין אותה מה חברת האשראי אומרת היא לא יכולה לבצע את החיוב,הסברתי לה שדיברתי עם חברת האשראי כבר 5 פעמים והכרטיס נמצא תקין שאלתי אותה אז מה עושים במקרה כזה? היא ענתה לי שאין לה זמן בשבילי ואין מה לעשות...אחריי שקיבלתי תשובה כזו מצערת כעסתי מאוד וביקשתי לדבר עם האחראי,אך היא העבירה לי נציגה בשם "מור". הסברתי למור את כל השתלשלות הענינים וביקשתי ממנה להתקשר לחברת האשראי שלי ולבדוק למה היא לא מצליחה לחייב אותי.היא ענתה לי שאין באפשרותה להתקשר לחברת האשראי שלי כי הם לא נוהגים לעשות דברים כאלו וזה חורג ממנה. כמובן שגם התשובה הזו מצחיקה אותי ואת הקוראים של התלונה הזו,הריי הבעיה היא אצלכם ולא בכרטיס האשראי ובטח חלילה לא שלי.לבסוף לאחר שעה חוזרת אליי מור ואומרת שהעסקה פתאום אושרה. שאלתי אותה למה הנציגה אמרה לי שאין לה זמן בשבילי היא גמגמה ולא ידעה מה להגיד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות+פיצוי פתרון נדרש :

קסטל כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה