פרטי התלונה

תלונות קסטל כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה4 לדצמבר קניתי כרטיסים לי ולאימי למופע של נדב אבקסיס לתאריך 6 בדצמבר הכרטיסים עלו 60 ש"ח לכל אחד פלוס 15 ש"ח דמי טיפול לצערי הרב ההופעה בוטלה בהתראה של כמה שעות כיוון שנדב אבקסיס חלה ולא יכל להופיע (זוכתי על הכרטיס) .ולכן החלטתי לקנות כרטיסים למועד הקרוב ביותר שיש בו הוופעה , ה10 בינואר. לצערי גיליתי שעלות הכרטיס עלתה בחימישים אחוז לתשעים שקלים וגם הופעה מאוחרת יותר ב16 לינואר בחולון במכירה מוקדמת עולה 70 שקלים. אני מאוד מאוכזבת מהתגלגלות העיניינים גם עוגמת הנפש בעקבות ביטול ההופעה, למרות שישנם אילוצים ואני מבינה אך לדעתי יש לשמר עבורי את המחיר .בכל מקרה כיוון שהטיפול אורך זמן אני אקנה את הכרטיסים במחיר מלא ואני חושבת שהוגן שאזוכה בכרטיס האשראי על ההפרש
כספי סוג הנזק :
להזדכות על הפרש הכרטיס פתרון נדרש :

קסטל כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
בריג רון - מנהל שם ותפקיד:
אין לנו הזמנה ו/או זיכוי ע"ש אברהמוב ליאת למופע של אבוקסיס ב 6.12.08 ולכן בהנחה שההזמנה הייתה ע"ש מישהו אחר - אשיב לתלונה.
א. המופע אכן בוטל כי נדב היה חולה. הלקוחות קיבלו הודעה מראש על הביטול ולכולם הוחזר כספם.
ב. מחיר הכרטיס לכל מופעי נדב אבוקסיס הוא 90 ש"ח. לא העלינו ולא שינינו את המחיר וקביעתה הנחרצת של הלקוחה שהמחיר הועלה אינה נכונה עובדתית. מישהו - לא בשם הגב' אברהמוב ליאת - רכש כרטיסים במסגרת מבצע הרגע האחרון למופע דרך ארגון או ועד עובדים , במכירה מוקדמת ולכן שילמו 60 ש"ח לכרטיס במקום 90 ש"ח.[חברות ואירגונים זוכים אצלנו למחירי הנחה באופן קבוע].
ג. הגב' אברהמוב קובעת עובדות משל עצמה ופועלת כראות עיניה ועוד דורשת החזר? הגב' קובעת ש"הטיפול אורך זמן" : לא לעניין בכלל - שאלה אחת במוקד שלנו ונענים תוך דקה , ופותרים את הבעיה. הגב' כותבת את המייל ביום שבת 10.1.09 בשעה 14.46 כאשר משרד הכרטיסים סגור והיא "מודיעה" שתקנה כרטיסים למופע שמתקיים באותו יום, והיא מצפה לקבל זיכוי על ההפרש???
לצערי , הדברים לא עובדים כך. אי אפשר להעמיד אותנו בפני עובדה רטרואקטיבית. אני בטוח שפנייה של הגב' אברהמוב למשרדנו לפני [!!] המופע הייתה נענית בחיוב ואכן הייתה משלמת מחיר מבצע - אך אין אפשרות לקבל החזר כספי בנסיבות המקרה כפי שתוארו ע"י הגב' אברהמוב.
הערה קטנה: המייל של הלקוחה נשלח לאתר תלונה ביום 10.1.09 אך קסטל קיבל את התלונה , היום 16.1.09 והיא נענית עוד באותו היום
תגובה:
כאשר רוצים לרכוש כרטיסי הנחה למופעים - יש לרכוש אותם מראש ! פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה