פרטי התלונה

תלונות Skechers

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעלים פגומות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי נעלים של חברת סקצרס לפני כחצי שנה לאחר כחודש נפרם לי חוט של הנעל חזרתי לחנות והם לקחו את הנעלים ורק לאחר חודש אמרו לי שאני יבוא לקחת נעלים אחרות כשהגעתי לחנות אמרו לי שהיה פגם ביצור ולכן שאני אקח נעל חדשה ביקשתי את אותו דגם אך הם אמרו שאני יקח דגם ספציפי אחר אמרתי שאני לא אוהב את הטעם של הנעל הזאות ואני רוצה נעל אחרת או את אותו נעל שהייתה לי והם אמרו לי אין שום בעיה רק תוסיף כסף ואת הנעל שלך אין לנו ומפה כל נעל היה צריך תוספת של 300 שקל לאחר ויכוחים וקצת בלאגן החליפו לי נעל ללא תוספת תשלום לאחר כשבועיים התקלף לי הנעל וחזרתי שוב לחנות אמרו לי שאין אחריות לנעל שמקבלים בהחלפה פניתי לסקצרס והם אמרו שאני אשלח להם את הנעלים והם יטפלו בזה השארתי להם את הנעלים במגה ספורט בירושלים ורק לאחר כ3 שבועות הם חזרו אליי ואמרו לי שהנעל עם עובש וזה נגרם בגללי ואין מה לעשות והם מחזירים לי את הנעל בלי לטפל בה המתנתי עוד כ3 שבועות עד שהחזירו לי את הנעלים (היום) ולתהדמתי אני רואה שהנעלים מלאות עובש שאני הבאתי להם אותם נקיות ומצוחצחות אני לא התקשרתי אליהם כי אני לא מאמין שהם בכלל מחפשים לעזור אלא רק להתפטר ממני אשמח אם תוכלו אתם לעזור תודה
עוגמת נפש,תירתור, סוג הנזק :
נעלים חדשות פתרון נדרש :

Skechers שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה