|
|
|
|
|
|
זלזול בפניה הנוגעת לנעלי SKETCHERS |
נושא התלונה: |
יום חמישי 09 פברואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני 9 ימין רכשתי לבתי ה-6 נעלי סקטצ'רס חדשות.
היום, גיליתי שנעל אחת נפתחה בחיבור בין הסולייה לנעל בחלק הקדמי.
את הנעליים רכשתי ב"נעלי אמנון" בבית שמש. כשניגשתי למוכר והראתי לו את הנזק הציע להדביק את הנעל. למיותר לציין כמה זה אבסדורד ומגוחך להדביק נעל חדשה. אמרתי למוכר שיפנה לחברה, או שיחליף לי אותן, או שיזכה אותי בסכום ששילמתי. הוא לא הסכים לשום אפשרות והמשיך בשלו, הדביק את הנעל. עוד טען אמנון כי בתי נוהגת לגרור את רגליה ולכן הנעל נפתחה!!! לקחתי את הנעליים והלכתי. המוכר לא הציע שום פתרון שירותי מתקבל על הדעת.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Skechers שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|