פרטי התלונה

תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש וטרטור הלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סניף פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום שמי נטע ****

באפריל 2013 חתמתי על חוזה להסרת שיער באמריקן לייזר ועד היום ביצעתי 2 טיפולים בלבד. מדוע רק שניים? מסתבר שכאשר מתקשרים לסניף בפתח תקווה אין מענה וכאשר שיחתי מופנית למוקד הארצי להשארת הודעה איש אינו חוזר אליי לקביעת תור וכך אני מוצאת את עצמי מתקשרת באופן קבוע במהלך יום העבודה שלי ומתחננת שמישהו יחזור אליי. כאשר מבצעים חזרה אליי מעדכנים אותי כי אין תורים לחודשיים הקרובים בשעות הערב ושואלים מדוע לא קבעתי לפני כן...!!! (להזכירכם אני מתקשרת כבר מספר חודשים ללא מענה).

אחרי ויכוחים ולאחר שאחת הנציגות "האדיבות" מציעה שאולי אאחר לעבודה או לחילופין אקח יום חופש משום שהבקרים בסניף יותר פנויים ויותר קל לקבוע תור קובעים לי תו רק מה, מבטלים לי אותו שעות בודדות לפני קיומו בפועל. אני מצליחה להפתעתי הרבה לקבוע תור נוסף לשעות הערב אך גם אותו מבטלים לי שעה לפני התור כשאני כבר מחוץ לבית ובדרך לסניף...

אחרי כ-4 חודשים של מסע מייגע ביקשתי שמנהלת הסניף בפתח תקווה תחזור אליי, כמובן שהנציגה ה"אדיבה" שענתה לי הבטיחה שגבי תחזור אליי בבוקר  שלמחרת.... בשעה 17:00 למחרת (1.1.2014) אני זאת שיוצרת קשר עם הסניף ומשוחחת עם גבי. מסבירה לה בנעימות את הנושא ואת העובדה שאינני מעוניינת לרוץ יותר אחרי שירות ששילמתי עליו או לחכות חודשיים לקביעת תור רק כדי שיבטלו לי אותו שוב ושוב. הסברתי כי אינני מוכנה לשלם עבור 2 הטיפולים שעברתי עקב עוגמת הנפש  וחוסר שביעות הרצון שלי מהחברה (אין דרך אחרת לתאר זאת). לאחר 2 טיפולים אינני חלקה (זאת הסיבה שחתמתי חוזה לטווח ארוך ולא ל2 טיפולים בלבד ). גבי הבטיחה להעביר את הנושא למחלקה המשפטית וכי אקבל שיחת טלפון מהם בשבוע הקרובים.

ב 19.1.2014 (שזה קצת יותר משבוע ויותר קרוב לשלושה שבועות) אני יוצרת קשר שוב עם גבי במייל ומעדכנת כי טרם קיבלתי תשובה. גבי חוזרת אליי (הופתעתי) וטוענת כי עליי לתת לה את הכתובת שלי על מנת שישלחו לי מכתב מהמחלקה המשפטית בכדי להתקדם בנושא וכי המכתב יגיע בימים הקרובים.

בתאריך ה3.2.2014 חודש לאחר שעודכנתי שהנושא עבר למחלקה המשפטית גבי יוצרת עימי שוב קשר על מנת לעדכן אותי כי מחכה לי כתב ויתור בסניף שאומר שאני מסכימה לשלם את עלות 2 הטיפולים שביצעתי וכי עליי לשלם דמי ביטול (אחלה דרך לעשות עוד קצת כסף...). הסברתי שוב כי אינני מתכוונת לשלם עבור הדברים הללו וכי שוחחתי איתה על זה לפני יותר מחודש. בשלב זה "מנהלת" הסניף (כי בנינו מנהל אמור לדעת לתת תשובות ולייצג את החברה בה הוא עובד) הפנתה אותי למשרדים ליצור קשר עם אילנית. כי פשוט לא טורטרתי מספיק בחודשים האחרונים כעת אני צריכה לפנות לאדם נוסף...

אילנית מצידה לא יכולה לעזור לי ומעבירה אותי שוב ושוב למחלקת קשרי לקוחות לדבר עם חן רק מה... חן מתחילה לעבוד רק בשלוש וגם לא בטוח שתוכל לעזור..
המכתב עליו שמעתי כה רבות הגיע כש4 ימים לאחר שפירסמתי פוסט בפייסבוק )רק לציין שהתאריך עליו הוא 3.1.2014 מוזר בעיני שלקח לו מעל חודש להגיע... אינני מוכנה לחתום על הטופס משום שבעצם כך אני מוסרת לידי אמריקן לייזר 1000 שח מתנה על שירות שלא קיבלתי
אני בפירוש מרגישה שרימו אותי, הבטיחו לי שירות בתמורה לכסף ששילמתי ומעולם לא קיבלתי תמורה הולמת.

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה