פרטי התלונה

תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עברו כל גבול אפשרי נושא התלונה:
בר רבקה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏22 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רחוב משה לוי 11,ראשון לציון,סניף ראשי כתובת:
קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול ב21/5/14 אימי התקשרה כרגיל לאותו מספר שאנו מתקשרים תמיד ואמרו לה שיחזרו אליה לקביעת תור ותנחשו? בטח שלא חזרו היום ב22/5 אמי מבקשת ממני להתקשר התקשרתי הגעתי למוקד הודעות ככה קוראים להם אמרו שיחזרו אלי בפועל שלא חזרו החלטתי שאני מתקשרת שוב וכבר רתחתי מעצבים ושו נציגה בשם יעל ממוקד הודעות אומרת לי שיחזרו אלי אמרתי לה בשום פנים ואופן דרשתי מייד לדבר עם מנהל או פקס של פניות הציבור העבירו אותו לאחראית משמרת בשם חני שהייתה ברורה אך לא ביכולתי לעזור הרבה ונתנה לי מספר של משרדי ההנהלה והכינה אותי מראש במידה ויש עומס זה מגיע אלינו אוקי, חייגתי ענו לי החלתי לספר עצרה אותי ואמרה לי עם זה תלונה מתיני אני מעבירה אותך וקיבלתי ניתוק בפנים התקשרתי שוב ענתה לי סיון ממוקד הודעות שוב אותו תשובה ניסיתי שוב ושוב הגעתי למוקד הודעות שפה כבר הנציגה צחקה כנראה כבר הבינו תמקרה הנציגה בשם סבינה החליטה שהיא צוחקת לי בפנים אני התייאשתי להתקשר אני עכשיו רושמת זאת לכם וגם לפניות הציבור אני מאוד מקווה שתעשו מזה תחקיר אירוע תטפלו בזה ואני מודה לה' שאת הליזר שאני עושה במקומות שונים בגוף לא בחרתי לעשות אצלכם וזאת בחרתי בגלל מרחק כי אני מנהריה הסניף בקריות והיום אני מודה לאלוהים על כך כי השרות שלכם מתחת לכל ביקורת בחיים לא חוויתי חוויה כזו שהרסה לי מעצבים את כל היום
ו סוג הנזק :
שיהיה מענה עדין מחכה שיחזרו אלי פתרון נדרש :

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה