פרטי התלונה

תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תהליך העברת תיק לקוי מסניף טבריה לחיפה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
רחוב משה לוי 11,ראשון לציון,סניף ראשי כתובת:
טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,

בקשתי העברת תיק לסניף חיפה מטבריה לפני כחודש וחצי. אמרו לי שהתהליך נמשך כשבועיים. התקשרתי לאחר שלושה שבועות, נאמר לו שהוא בהעברה.

התקשרתי היום לאחר כחודש וחצי לסניף חיפה, נאמר לי שלא הגיע כלל. שוב לצערי , נאלצתי לדבר עם צוות הפקידות והמנהלות האטומות בסניף טבריה, ונאמר לי שוב שהוא בהעברה.

בקשתי לדבר עם נטלי שהיא מעין סגנית מנהלת , (אני שומעת אותו מדברת בקו השני),

אך הפקידה מארינה טוענת שהיא לבד .

השירות של צוות טבריה לוקה בחסר, מזלזל ופוגעני. כבר מזה 5 שנים אני מטופלת בסניף, וערה ל"סחבת" שמתחוללת שם. האם להעביר תיק לסניף אחר היא בעיה?

ברשת Care, אין צורך אפילו בהעברת תיק, אלא קובעים באינטרנט (עוד אפשרות מצויינת ללקוחות שלכם לצערי אין).

אשמח אם התיק יעבור לחיפה ומישהו יוכל לטפל בפנייה שלי :-(

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה