פרטי התלונה

תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיבוץ והכנסת אנשים על חשבון תור וזמן שלי, מענה של מזכירה מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏אוקטובר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מגדלי הקריון, המייסדים 7, קריית ביאליק כתובת:
סניף קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנושא של אי תאום זמנים לתורים, עיכובים והמתנות ארוכות הוא ידוע,
פתרתי לעצמי את הבעיה בהזמנת תור מראש תמיד לתחילת יום עבודה – 8:00 בבוקר, כך גם נפתרת סוגיה נוספת לקבל טיפול במכשיר המועדף החדש "קנדלה" שהומלץ על ידי צוות הסניף,
השעה באה על חשבון העבודה שלי, אבל בעיית תורים בלתי נסבל,
בדרך זו הטיפול מתחיל כמעט בזמן עם סטייה מינורית+- ~10-5 דקות, עד שהצוות המטפל מגיע, מספיק לקחת קפה, מה שעוד נחשב כסביר.
ביום הנ"ל נתקלתי בשירות ומענה מזכירה מתחת לכל ביקורת,
הגעתי לסניף ב07:55, המתנתי בסבלנות והתאפקות עד 08:15 עד ששאלתי את המזכירה -למה אני לא נכנסת, הרי זה טיפול/תור הראשון, לא קיבלתי תשובות ברורות, אלא אך ורק התחמקות וגמגום, הייתי צריכה להבין סיבה כלשהי רק בהתעקשות,
התברר שכבר הוכנס לקוח אחר בזמן/תור שלי ולמכשיר המועדף וכמובן לא קיבלתי תשובות למה,
פשוט לקבוע עובדה, לא להודיע , להכניס משהו עם זמן הטיפול ארוך יותר משלי, התבקשתי לדבר עם אחראית – מזכירה סירבה, גם אמרה שאחראית לא זמינה, למרות שלאחר כמה דקות היא התקשרה לאחראית ותיארה לה מצב לא תואם למקרה ,אך איך שהיה נוח לה, למרות שביקשתי לתאר את המצב בדיוק, מזכירה התחילה פשוט להתעלם , לענות מצורה לא מקובלת, לא מכובדת, "מנפנפת" ומעצבנת כמו "זה מה שיש עכשיו",
עוד יותר גרוע ומעליב שחוץ מהתעלמות ,מזכירה גם הלכה להזמין מאבטח בשביל ניסיון להפעיל לחץ או לגרום לפחד כלשהו אצל הלקוח, ופשוט לסתום ,הרי אם היה מדובר בבוטות או פגיעה מילולית או פיזית , או לפחות הגברת קולות, זה היה הגיוני, אבל שום דבר מזה לא קרה,
התנהגות של מזכירה פשוט לא מקצועית, לא מכובדת ומזלזלת למקרה וללקוח.
נכנסתי לטיפול אך ורק ב08:40 (לאחר 40 דקות!),
חוץ מי עצבים ויחס גרוע שקיבלתי ממזכירה ונפילת מצב רוח, עיכוב גרם לשיבושים גדולים בעבודה (בתור עובדת משמרת בוקר), לביטול ישיבות חשובות ושיבושים לכל משך היום (שזו הסיבה העיקרית למה תור נקבע תמיד לשעות פתיחה של הסניף),

בתור לקוחה ששילמה הון של כסף, למרות המון ביקורות שליליות מסביב, המשכתי לקנות שירותים בהסרת שיער כמעט לכל האזורים האפשריים שמציעים שירות עבורם,
ללא שום תלונה לחברה בעבר, למרות המון שיבושים שקורים מכל הבחינות, אך לוקחת אותם בתור דבר מינורי שחבל לבזבז זמן על תלונות, נושא הנ"ל יצא מהגבולות,
לא הוגשה לתלונה גם לפני כשנה שמזכירה פשוט לא התעוררה על הבוקר וכל הצוות המטפלים, כל הלקוחות של הבוקר חיכו מ8:00 עד 08:45 לפני כניסה לסניף, כי לאף אחד לא היה מפתחות יותר.
בושה וחרפה על היחס !
בזבוז זמן סוג הנזק :
פיתרון היחיד שניתן לקבל בין לקוח שמשלם כסף לבין חברה שנותנת שירותים זה - פיצוי, יש להתיחס למענה הגרוע ויחס של מזכירות ללקוחות פתרון נדרש :

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה