|
|
|
|
|
|
חוסר אחריות כלפי לקוח ויחס מזלזל! |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רחוב משה לוי 11,ראשון לציון,סניף ראשי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
עקב הפתעה אינו צפוי נאלצתי לבטל את העיסקה לטיפולים בהסרת שיער . מיד חזרתי לסניף שזה היה יום למחרת וביקשתי לבטל עסקה ולהחזיר כסף (שילמתי כול הסכום בתשלום אחד)... הטונים של אנשי מכירות השתנו כמו כן גם צורת דיבור. הסבירו לי שזיכוי אמור להיכנס תוך 45 יום מרגע הביטול. אז כך 45 יום עברו, שום זיכוי, הכסף שלי לא חוזר וגם כן שרות לקוחות שלהם לא נותן מענה וגם כן מחלקת כספים לא חוזרים וגם מנתקים את השיחות !
|
כספי |
סוג הנזק : |
לקבל חזרה את הכסף שלי ולדרוש מהם פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמריקן לייזר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|