פרטי התלונה

תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל מצד מנהלת הסניף חנית נצר בסניף רחובות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
,סניף רחובות בקניון רחובות כתובת:
סניף רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני שבוע היה לי תור בשעה רבע לתשע .הגעתי לסניף בזמן ונכנסתי לטיפול רק אחרי 45 דקות ,המתנתי בסבלנות .דבר נוסף חמור בעייני שלא בוצע לי טיפול באחד האזורים מאחר ומטפלת שהייתה לא ידעה להשתמש במכונה (לטענת המטפלת )מאחר ולא טופל האזור נאלצתי לקבוע תור בשנית לאותו אזור טיפול .קבעו לי שוב תור אחרי שהתחננתי לפחות חצי שעה שימצאו לי חמש דקות .הגעתי בשעה שנקבעה לי ושוב המתנתי למעלה מחצי שעה (איבדתי את סבלנות כי שלושת הילדים שלי היו אצל מטפלת והשעה כבר הייתה מאוחרת )ניגשתי לחדר של המנהלת ,דפקתי בדלת לפני שנכנסתי ומנהלת חנית נצר התנהלה עלי בצעקות ואני לא מגזימה בצעקות וטרקה לי את הדלת בפנים בטענה שתקשיב לי רק אחרי שתסיים את השיחה. הגישה שלה לא הייתה בכלל עם כוונה לעזור ולבדוק איפה הבעיה .אפילו לא רצתה להקשיב יצאה בצעקות אחרי זה מהחדר כשיש עוד הרבה מטופלים בתור שממשיכים לנאמר .יחס מזלזל ,לא מקצועי ,ניהול לקוי ביותר ללא מציאת פתרון אן לפחות המינימום הנדרש הקשבה ללקוח בזמן שהוא צריך אותך .
עד כה הייתי ממליצה לכל החברות שלי לפנות לאמריקן לייזר.בזמן האחרון רמת השירות ולמטפלות ירודה ולקויה ביותר.

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה