פרטי התלונה

תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת ביטול עסקה שלא טופלה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רחוב משה לוי 11,ראשון לציון,סניף ראשי כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום ,
לפני כחודשיים פניתי לייעוץ להסרת שיער בלייזר לחברת אמריקן לייזר חלמתי מקדמה של 500 שקלים שעליה לא קיבלתי קבלה ולא חתמתי על חוזה יום למחורת פחות מ24 שעות ביקשתי לבטל את העסקה ובסניף שבו הייתי ביקשו ממני להגיע כדי לחתום על ביטול וכשהגעתי למקום (לחינם) אמרו לי שכבר שלחו את הטופס ולא היתי צריכה לחתום .
כששאלתי אם יש דמי ביטול אמרו לי שיש על סך 100 שקלים פניתי לשירות לקחות בכדי לבדוק למה הם גובים דמי ביטול על עסקה שבוטלה פחות מ24 שעות. אך הבעיה שלאמריקן לייזר אין טלפון לשירות לקוחות וצריך לעבור דרך המוקד מכירות שמעביר לשירות לקוחות הודעות והם אמורים לחזור ללקוח מה שלא קרה וקורה בחברה הזו .. לאחר שיחה קשה עם נציג שהעביר אותי לאחראי משמרת וייחס מזלזל מאוד הכולל ניתוק שיחה בפנים חזרה אליי בחורה שטענה שהיא מהמוקד של שירות הלקוחות שגם איתה השיחה היתה נורא מזלזת וגם ממנה קיבלתי ניתוק .. היום כמעט חודשיים עברו מהעסקה ועדיין לא קיבלתי החזר כספי כלל הכסף שולם אך ביטול ואת כספי חזרה לא קיבלתי ושוב מתקשרת לסניף שפנה למוקד שהמוקד מפנה לסניף אני מוצאת את עצמי מתקשרת בלי סוף למוקד של המכירות ומבקשת שהשירות לקוחות יחזרו כבר במשך יומים ואף אחד לא חוזר ולא מטפל בבעיה , בסניף הם טוענים שכל המנהלים נמצאים בטיול בחול ואין מי שיטפל בי רק להמתין שאולי משהו יחזור אליי וסוף סוף אקבל התייחסות , מה עליי לעשות ? האם הכסף שלי לא יחזור אליי והפסדתי אותו כי אנחנו הצרכנים לא מספיק חזקים מול החברות הגדולות והמסחריות האלו ? שלא אכפת להן מעודנת הנפש שהלקוח עובר ..אשמח אם תוכלו לעזור לי או לכוון אותי מה עליי לעשות.
כספי סוג הנזק :

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה