פרטי התלונה

תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ושיקרות ללקוח! נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
טבריה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש הזמנתי תור באמריקן לייזר להיום 6/4/16 יום רביעי בשעה 18:00 ( טיפול שני, הייתי מטופלת בראשון לציון) ב4/4/16 יום שני התקשרתי לוודאות את תורי ואף לשאול עם יש תור ליום שלישי יום לפני, הפקידה ענתה שאין לה תור ליום שלישי ווידתה איתי שהגיע יום רביעי לתורי. אחרי יום עבודה ררוך וממושך נסעתי כ45 דק' מרמת הגולן לטבריה כדי להגיע לטיפול והפקידה אומרת לי שאין לי שום תור היום אלה רק ליום חמישי והיא גם לא יכולה להכניס אותי כי אין לה מקום בכלל ושהם אפילו באיחור עם המטופלים האחרים שיש לה. המנהלת הגיעה ביחס מאוד מזלזל וא רה לי שאין לי שום תור היום ושהגיע מחר וגם אמרה שהיא באיחור עם המטופלים האחרים מה שלי זה לא אמור להיות איכפת אלה מהתור שלי. היא התחילה להתווכח איתי. כמובן שאמרתי לה שהיתקשרתי לפני יומיים לוודאות את תורי אז היא גם התווכה איתי על זה שהם מתקשרים למטופל( הם בחיים לא התקשרו אליי לוודאות את התור שלי וכך קרה שהיה לי תור לפני חודשיים ולא הגעתי אליו קבתע אותו טרבעה חודשים מראש) בכל מקרה יחס מזלזל כזה בחיים לא קיבלתי בחיים לא הרגשתי שמסובבים אותי כמו שעשו לי בסניף בטבריה ולא אחזור לשם בחיים! פשוט חוצפה לישמה. כמו כן הפקידות ואף האחראית צריכות ללמוד לעבוד עם לקוחות ולא לזלזל באף אדם שהוא ולהוציא לקוח מרוצה, והכי חשוב לדעת לעבוד על המחשב.

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה