פרטי התלונה

תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏אוגוסט ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רחוב משה לוי 11,ראשון לציון,סניף ראשי כתובת:
גראנד,קניון באר,שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, ברצוני להתלונן על השירות הגרוע שמתנהל בסניף אמריקן לייזר גראנדקניון, אתמול באתי לטיפול לתור, שנקבע לי ב19:05 חתמתי על טפסים כי זה, טיפול ראשון דלי, למרות שהיועצת בשיחה, אמרה לי שהכול יהיה מוכן וישר יביאו לי, בכל מקרה אני הייתי אמורה להיכנס לתור ו היתה עוד, מישהו שקבעו לה ל19:15 ,הלוז לא עובד כמו שצריך, בנות המתינו שם הרבה זמן, הפקודות יש להן יחס אדיש מאוד, כאילו הן ממש, סובלות בעבודה, בכל מקרה אני מרגע שהסכמץי לעשות טיפולים ב אמריקן לייזר הכול התחיל ברגל שמאל ואני רק מגיעה לסניף ומתעצבנת, אני רואה, שאני לא היחידה, שמתלוננת שיש עוד הרבה, תלונות, אז, לקחו את עצמכם בידיים כי אחרת אנשים יברחו למקום אחר, והיחס, של הפקוףידות צריך להשתנות, לא טוב לה במקום עבודה שלא תעבוד עם אנשים
עלבון סוג הנזק :

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה