פרטי התלונה

תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏אוגוסט ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רחוב משה לוי 11,ראשון לציון,סניף ראשי כתובת:
נתניה, שטמפפר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נאמר לי כי אני יכולה לקבוע תור חודשיים לאחר הטיפול,
אני מתקשרת למוקד לקביעת תור חדש ונאמר לי כי אין באפשרותה לקבוע לי תור, שאלתי אותה בתגובה מדוע, הרי עבר חודשיים, היא אמרה לי שאפילו אחרי חודש וחצי כבר אפשר לקבוע טיפול אך היא לא מצליחה לכן היא מעבירה אותי לסניף בו אני מטופלת. לאחר המתנה עונה לי מישהי חסרת סבלנות, אני מסבירה לה שאני רוצה לקבוע תור והיא אומרת לי שהיא לא יכולה, אני אומרת לה שוב שעבר כבר חודשיים וזכותי לקבוע תור (שילמתי הרבה מאוד כסף עבור זה), והיא בבועה שלה, חוזרת על המשפט שוב ושוב שהיא לא יכולה לקבוע תור וזה המצב. ביקשתי אדם בכיר, מנהלת הסניף, היא אמרה שהיא תשאיר הודעה, אך כמובן שהמנהלת לא חזרה אלי.
אגב, כל השיחות מוקלטות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קביעת תור ללא בעיות כשנוח לי (מינימום חודש וחצי כפי שנאמר לי). פתרון נדרש :

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה