|
|
|
|
|
|
יחס מזלזל אי עמידה בזמנים ופגיעה בלקוחות |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
רחוב דיסקין 9 ירושלים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
כבר בטיפול הראשון נאלצתי לחכות המון זמן לתור שקבעתי מאחר ולטענת המזכירות המטפלות נמצאות בהדרכה. האם אי אפשר לעשות הדרכה בסוף היום או בשעות שלא קובעים עם לקוחות. נוסף בכדי לקבוע תור נוסף נמסר לי כי עלי לחכות 3 חודשים!! האם זה אפקטבי בכלל בין תור לתור הרי מומלץ אצלכם באתר שהפרש בין התורים יהי חודש וחצי .
אני רואה בזה יחס מזלזל, אי עמידה בזמנים ופגיעה בלקוחו
יתרה מכך אם אין לכם מקום ומטפלים מדוע מקבלים לקוחות חדשים?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אמריקן לייזר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|