פרטי התלונה

תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
ברנשטיין ליז שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
רחוב משה לוי 11,ראשון לציון,סניף ראשי כתובת:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה18.12.16 סגרתי עסק מול יועצת מכירות בסניף רעננה כשבשיחה הובהר לי שאיני יכולה להתחיל בטיפולים בלי לשלם, ביקשתי לשלם מקדמה של עלות טיפול מהכרטיס אשראי, וכשאני אגיע לקליניקה אני אשלם הכל במזומן, יום למחורת השיחה ראיתי בפירוט חיובי אשראי שחיבו אותי על סהכ כל העסקה שהייתה 2500 ש״ח, כמובן בתחילת השבוע ישר יצרתי איתם קשר וביקשתי להבין איך קורה מצב שהם מחייבים אותי על הכל, אמרו לי שאני לא הבנתי את הנציגה ושאני לא בסר, ושאם אני רוצה אני יכולה להאזין להקלטת שיחות, ביקשתי לשמוע, ואף אחד לא חזר אלי עם זה, כמו כן נאמר לי שאני אאלץ לשלם גם דמי ביטול בסה״כ 100 ש״ח, ושהסיכוי יהיה תוך 45 ימי עסקים , שזה אומר בערך 14-15.2.17, היום ה19.2.17, אחרי שיחה עם מנהלת תפעול באמריקה לייזר בשם אנה מסניף רעננה ששם עשתה העסקה, היא לא רואה שנשלחה הבקשה לביטול וכמו כן היא בכלל לא מכירה את האירוע והנציבה שמולה נסגרה העסקה אך ורק ביקשה לבטל עסקה בגלל התחרטות של הלקוחה, שקר אני רק ביקשתי לבטל את החיוב כי זה לא מה שנקבע עם הנציגה והמנהלת בכלל לא מכירה את הפרטים האמיתיים של העסקה,
בזבוז זמן סוג הנזק :
החזר מיידי וכמו כן ביטול ה100 ש״ח של ביטול העסקה. פתרון נדרש :

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה