זמינות תורים |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
רחוב משה לוי 11,ראשון לציון,סניף ראשי |
כתובת: |
קריון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום
בנובמבר שנה שעברה סגרתי עסקה עם אמריקן לייזר סניף קריון להסרת שיער בלייזר באיזור הרגליים , אחרי הטיפול הראשון נקבע לי תור לעוד 3 חודשים בטענה שלא תהיה צמיחה ושהטיפול יהיה יותר אפקטיבי , אחרי חודשיים המצב של הרגליים שלי נהיה מאד גרוע , התחלתי לרוץ אחריהן להקדים את התור , ורק אחרי שדברתי עם היועצת שסגרה אתי עסקה הסכימו להקדים , ושוב קבעו לי לעוד 3 חודשים .
אני כבר חודש לא יכולה לסבול את המצב הגרוע של הרגליים מגלחת באותו עום צומחים לי קוצים , פניתי אליהם בטלפון ובפייסבוק ושום דבר לא זז, כל הזמן הבטיחו לטפל ושום דבר לא קרה , עד שצילמתי את הרגליים שלי ושלחתי ליועצת ואז הקדימו לי מ26.4 ל 12.4 בטענה שאין להם תורים פנויים , חזרה אלי מישהי משירות לקוחות ובכלום לא עזרה , בינתיים אני מרגישה מאד רע אחרי שהרסו לי את איכות החיים הרי המצב של הרגיים לפני שהגעתי אליהם היה פי אלף יותר טוב , הגוף שלי לא רגיל לגילוח לכן המצב נהיה יותר גרוע , מליון פעמים הסברתי להם , בקשתי ושום דבר לא זז
אמרתי שאנחנו לקראת קיץ ואירועים וקשה לי לחיות עם המצב הזה וגם לא התייחסו , גבו ממני מחיר מאד גבוה אחרי ״ הנחה של 50%״ שמפרסמים ולמרות זאת אני לא מקבלת את הטיפולים שמגיעים לי ! אני מבקשת שיחזירו לי את הכסף עם פיצוי לזנק הנפגשי והפיזי שגרמו לי .
|
נזק ברגליים |
סוג הנזק : |
או תורים רצופים כל חודש או החזר כספי עם פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|