פרטי התלונה

תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה וחוסר התייחסות נושא התלונה:
טסלר דנה יפית שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
רחוב משה לוי 11,ראשון לציון,סניף ראשי כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
הפנייה מיועדת להנהלת אמריקן או למנהלת סניף אמריקן סניף ראשון הבנתי ששמה הודיה .
אני מטופלת בסניף ומגיעה פעמיים בשנה להסרת שיער ברגליים מלא + בטן וגב תחתון שזה מה ששילמתי על זה ועשיתי עד לפני שבוע .
שבוע שעבר הגעתי ולצערי היתה בחורה נחמדה אך לא נתקלתי בה מעולם והיא לא מכירה אותי והיה עומס ותור נוראי ובכלל לתקתק את האנשים נשלחתי לאותה בחורה שאמרתי שזה מה שאני עושה אמרה שלא מצוין לה ..הייתי בשוק שלא מצוין מה ששילמתי עליו שעשיתי את העסקה עם המנהלת הנחמדה הקודמת שהיתה כנראה .
אני לא בחורה בת 20 אני אמא לארבעה בת 41 וממש לא מחפשת לעקוץ או לרמות את החברה . בשבלייל לעזוב 4 ילדים קטנים ותינוקת ולהגיע מירושלים בשעות הערב ממש לא תענוג ולהמתין מעל שעה בתור ולבסוף לשמוע לא עושים לך מה שצריך כי לא רשום..... מאד כעסתי אבל גם להרים טונים לא לעניין לגילי וביקשתי שייצרו קשר עם המנהלת אך המנהלת לא היתה מוכנה לשוחח איתי וזה יותר מהכעיס ! כי גם אני מנהלת בחברה ושצריכים אותי אני קודם כל אתן שירות !!!! ולא קיבלתי אותו !!! והמזכירה שלא מתפקידה לטפל בזה אמרה ולקחה את הנייד שלי ומסרה שתעביר להודיה לחזור אליי למחרת אך כמובן שהגברת הודיה לא יצרה איתי קשר !!!!! מעולם לא נתקלתי בשרות כמו מבייש את החברה !! שאני עד לפני שבוע הייתי מרוצה והמון חברות שלחתי לחברת אמריקן כי הצוות מקסים והכל היה מצוין אך שמנהלת סניף לא מועלי הבטובה לחזור ללקוחות עם בעיה זה חמור !!!!!
וכעת אני כותבת שוב ומבקשת שתעבירו את ההודעה למנהל בכיר שיצור עמי קשר בהקדם האפשרי וכמובן אני ממתינה עדיין לגברת הודיה שתיצור עמי קשר ולפתור את הנושא שיהיה מצוין בדיוק מה ששילמתי עליו ומה שאני אמורה לקבל בטיפולים שלי ..
תודה רבה יפית טסלר דנה 050-2528352
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל את הטיפול שמגיע לי ושילמתי עבורו!!!!! פתרון נדרש :

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה