פרטי התלונה

תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אורית נדלר מנהלת סניף נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏יולי ‏2017 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב משה לוי 11,ראשון לציון,סניף ראשי כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה רשת אמריקן לייזר -ברצוני להביע את העוגמת נפש המרובה שנחלתי מהגב' אורית נדלר -סניף פתח תקווה בנין C מהתנהגותה הברוטאלית ודיבור חסר רגישות וקולני -במיוחד שיש צורך בצינעת הפרט בעניני הסרת שיער-
כאשר אני אישה שעברתי טיפולי פוריות ושיתפתי אותה בכך - וזקוקה מאד להוספת איזור בהסרת שיער פניתי למנהלת הסניף אשר דרכה בלבד היה ניתן לבצע -באומרה כי היא הסמכות העליונה ביותר בסניף- כך היא אמרה ו אפ אחת לא תוכל לתת לי מענה מלבדה- וכאשר באתי לטיפול ולפגישת ייעוץ על איזור נוסף בגלל הכרח - ומפאת הטיפולים ההורמונליים - תגובתה היתה קולנית ומבישה ואפילו בוטה כך שמעבר לדלתותיה כל הממתינים בסלון ההמתנה של הסניף ויעידו על כך הצוות בסניף המזכירות- לא היה אדם אחד שלא שמע את צעקותיה - בושה לסניף -בושה לרשת שזו המנהלת שם!!!
אני חושבת בוודאות שהיום שירות ואדיבות ונעימות הם אלו שמביאים לקוחות. אין ספק שיצאתי מהסניף פגועה וללא שום עיסקה תוך שאני אומרת לה שתדע שבאתי לסגור את העסקה וביקשתי את התחשבותה במצבי ובגלל ורק בגלל ההתנהגות וההשפלה שלה אני לא עושה ולא אעשה דרכה את העסקה-והיא מתוך זלזול - ניראה אותך עוקפת אותי.
אני מקווה שיהיו בהנהלה את הגורמים החשובים כדי למנוע התנהגות בוטה כזו כלפי לקוחות ובמיוחד כאשר יש צורך בצנעת הפרט - מקווה לטיפולכם המסור . י.ע. ב"ב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני לא עושה את העסקה בסניף שלה!!! פתרון נדרש :

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה