|
|
|
|
|
|
חוסר התייחסות |
נושא התלונה: |
יום רביעי 24 אוקטובר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דיזנגוף |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
התאריך 24/10 הגעתי לפגישת ייעוץ באמריקן לייזר והשתכנעתי לרכוש מהם חבילת טיפולים להסרת שיער בלייזר. קבעתי תור לשבוע שלאחר מכן התאריך 1/11 כי כמובן שלא היה לפני כן מקום. ביום הטיפול - 1/11 התקשרו אליי והודיעו לי כי התור מבוטל כי המכונות מקולקלות. אמרו שיחזרו אליי לתיאום תור חדש אך כמובן שזה לא קרה, לאחר שמספר נסיונות לקבוע תור בזמן שמתאים עלו בתהו, החלטתי כלקוחה חדשה שטרם אפילו קיבלה טיפול אחד לבטל את העיסקה לפני שיהיה מאוחר מדי. מזה 13 יום אני מתקשרת לסניף, כל פעם לוקחים ממני את הפרטים שלי ומבטיחים כי יחזרו אליי. אף אחד לא טורח ליצור איתי קשר למרות שהתשלומים נגבים כסדרם. בינתיים, אני מחוייבת להם ואין לי אפשרות לעבור לחברה אחרת שתגלה יותר רצינות בטיפול בלקוחותיה ואני תקועה באמריקן לייזר - ללא קבלת שום טיפול !! אציין שאני מתחתנת בקרוב וכך תכננתי לי את הכל בהתאם לזמן שלי ועכשיו אני תקועה ללא מענה ופתרון
|
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמריקן לייזר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|