פרטי התלונה

תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף סנטר/בניף דב נב 10 כתובת:
דיזינגוף סנטר/בניף דב נב 10 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נקבע לי תור לטיפול בהסרת שיער ב21.3.09 בשעה 21:25 בסניף דב נב 10 בת"א.
באותו יום התקשרתי לוודא את שעת הטיפול ונאמר לי כי התאריך והשעה נכונים.
במקרה הגעתי לדב נב מוקדם מן הצפוי בשעה 20:50, אך אבוי התברר לי כי הסניף סגור .התקשרתי לסניף הראשי בדיזינגוף סנטר, לאחר נסיונות לאתר את הרופאים שיצאו מוקדם ממה שצריך היה או לברר מי הנציגה שאמרה לי שהתור ב21:25 התבקשתי להגיע לסניף בדיזינגוף שם אקבל את הטיפול .
בשעה 21:00 הגעתי לסניף הראשי(נסעתי במונית!!!) ושם חיכיתי וחיכיתי כאשר כל פעם שדרשתי לדעת מתי יחל הטיפול נעניתי בתשובה :"בעוד רבע שעה ".
עליי לציין כי הסניף נסגר בשעה 22:00 .
בשעה 21:43 ניגשה אליי הרופאה ואמרה שכבר מאוחר ואם ארצה תקבע לי טיפול ליום אחר ,הסברתי לה כי באתי עכשיו מהסניף בדב נב במונית לאחר שהרופאים שם החליטו ללכת הביתה ושנאמר לי שאקבל את הטיפול בדיזינגוף סנטר. לתדהמתי הרבה קיבלתי את התשובה הבאה:"כל הרופאים נמצאים עד 22:00 ולא דקה יאוחר מכך".
עליי לציין כי גם אני עובדת בשירות לקוחות ואם לקוח נמצא באיזשהו מקום לפני הסגירה ולא קיבל עדיין שירות לא תיטרק הדלת בפניו ויתקל באטימות שכזו .
בסופו של דבר לאחר חוסר דסקרטיות ,זמן המתנה של שעה שלמה ונסיעה במונית מהסניף בו נקבע התור לסניף אחר קיבלתי את הטיפול .
לא כך צריך להיות הדבר ועליי לציין כי אני אמנם עושה טיפולים באמריקן לייזר אך לא אמליץ עליהם לאף אחד ולא אוסיף אזורים נוספים.
חווית השירות שלי מאמריקן לייזר היא שלומדים מטעויות .
עלבון-חוסר הדסקרטיות,כספי-המונית בזבוז זמן -כמובן זמן ההמתנה לטיפול. סוג הנזק :
העסקת אנשים בעלי יחסי אנוש וכמובן שאכפת להם!!!(רופאים ,נציגים...) פתרון נדרש :

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה