פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעילה באמון, וגבייה שלא כחוק של כספים מחשבוניtomer נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאלו מאיתנו שחושבים שאפשר לא לבדוק את חשבון הסלולרי כי "הכל ממוחשב" ואין מה לעקוב, אז יש לי חדשות עבורכם.
ההיסטוריה שלי עם חברת אוראנג' "עקובה מדם" ולצערי אני "תקוע איתם" עקב רכישת טלפון סלולרי לטווח תשלומים ארוך. אבל אני חושב שראוי שצרכן חכם יקרא טוב טוב היסטוריה בלתי גמורה זו בבואו להחליט "עם מי כדאי לעשות עסקים"
תקציר התלונות: (מהקל לכבד..)
1. חיבור לתוכניות גלישה בתשלום על אף שסוכם עם סוכן המכירות שלהם שאין אני מעוניין בשום חבילה בחינם או בתשלום. לאחר מספר חודשים שגיליתי תשלום סמוי של כ10 ש"ח כל חודש התברר הנזק הסמוי.
אוראנג' התנצלה והחזירה את התשלום בטענה ש"איש המכירות התבלבל, מלא את הטופס לא נכון, לא עדכן אותך כראוי" ועוד סיפורים מביכים, תלוי באיזו פקידה נתקלתי באותו יום בו בקשתי הסבר.
2. בקשה לניתוק \ הקפאת שירות, עקב שהייה בחו"ל. שלא בוצעה. רק לאחר חצי שנה של חיוב, עם חזרתי ארצה, נתבצע החזר התשלום, ללא ריבית, וללא שום הסבר מניח את הדעת.

3. החמור מכל : גבייה העולה עד כדי פי שלוש מהמוסכם בחוזה ההתקשרות !!!.
מתן זיכוי חלקי, ללא פירוט הנזק, ללא מתן הסבר ופירוט צורת הזיכוי.
(קראו סעיף זה היטב !!!). התקשרתי עם חב' אוראנג' (לצערי הרב יש לומר) בחבילה המכילה 400 דקות יום, + 400 דקות לילה בתשלום קבוע של 227 ש"ח לחודש.
עברו שלושה חודשים והחשבונות מגיעים לסביבות 600 ש"ח-700 ש"ח. ואני רחוק מלהיות דברן גדול !!. משום עיסוקיי, רק לאחר שלושה חודשים יצרתי קשר עם אוראנג' ושאלתי לפשר הדבר. למרבה הפלא הפקידה כחכחה בגרונה, לקחה כמה שניות של בירור, וחזרה עם תשובה מעט מוזרה...." יש טעות כלשהי בחישוב החבילה..הא...הא...אנחנו צריכים לברר ולחזור אליך". לאחר יומיים של בירורים מתבררת התמונה הבאה : לא רק שלא חוייבתי לפי ההסכם עליו חתמתי עם אוראנג' כי אם חוייבתי ב-69 אג' לכל דקה, המחיר המקסימאלי, בכל חלק מהיום. וכך זה הגיע לסכומים המטורפים האלו.
למה זה קרה ?, איך זה קורה ?, כמה כסף נלקח שלא כפי שהוסכם ? ומתי מקבלים את הכסף חזרה?. והאם ניתן לקבל בכתב חישוב מדוייק של גובה העבירה שנעשתה ?.
התשובות שקבלתי היו:אז הנה השוס הגדול !!!.
1. "זה קורה, כנראה שעדכנו לך פרטים לא נכונים, אל תדאג יחזירו לך את הכסף".
2. "הכסף יוחזר לך בחשבוניות...הא, לפי החשבונית שתסגר בקרוב...הא..."
הגיע החשבונית ואכן היה זיכוי נמוך שם. טלפון עשירי לאוראנג' והפקידה שוב.."האא...הזיכוי הוא אכן חלקי, ולוקח זמן לברר כמה הזיכוי צריך להיות, יחזרו אליך בקרוב עם חישוב מדוייק יותר...בסדר ?".
כמובן שלא בסדר אבל איזו ברירה יש. עד היום !!!, שלושה שבועות (!!!!!)
מאז הזיכוי החלקי שניתן , עדיין לא קבלתי את ההחזר המלא, ובחברת אוראנג' מטרטרים אותי עם סיפור שזה עוד מצוי "במחלקת זיכויים" וזה תלוי בחשבונית הבאה וכו' כו'...
רגע אחד, הלא אמרתם שבחשבונית הקרובה (שנסגרה לפני שבוע) יוחזר הסכום המלא, שהרי הסכום החלקי חושב כבר בחשבונית הקודמת ?, "הההא , כן, אבל זה לוקח זמן, אני מבטיחה לחזור אליך,...וכו וכו'...וכו'...".וכך עוברים להם שבועות, בשירות לקוחות מדקלמים מנטרות (שאני חייב להודות שהן כבר עלו לי על כל סעיף וגועל אפשרי..."אנחנו עושים הכל כדי לברר כל מה שמגיע לך.....תן לי לחזור אליך מייד עם חישוב מדוייק יותר...(משפט שנאמר אולי חמש פעמים...וכו'..)
3. והמגעיל והגרוע מכל, לשאלתי, "האם אפשר לקבל בכתב הסבר ופירוט של כל הטעות והגבייה המיותרת ?, הגיעו התשובות הבאות, "ההההא...ברגע שיהיה זיכוי אז תוכל לדעת !!!. האם אפשר בכתב ?, האא....מה זאת אומרת אתה תראה בחשבונית כמה ירד....,לא אני לא מעוניין בחשבונית, אני רוצה פירוט מלא של מספר הדקות שגביתם במחיר מופרז והזיכוי מפורט....
"ההאאא...תן לי לבדוק לך את זה...", "האאא תוכל לראות בחשבונית...".
אתם הבנתם את זה ?. אם מישהו מכם מצליח לקבל פירוט הנזק וצורת חישוב הזיכוי,שלא באמצעות צו של בית משפט (הליך אותו אני שוקל רק משום חוצפתם של אנשי אוראנג') אז אשמח לקבל הסבר על כך.

בקיצור, שמרו נפשכם, בדקו חשבוניותכם טוב טוב, ובדקו גם עם מי כדאי לעשות עסקים. אני הבנתי בדרך הקשה ואעשה הכל כדי למנוע נזק זה מאחרים.
בזבוז זמן, עוגמת נפש, ואי מתן פירוט הולם לצורת הזי סוג הנזק :
השלמת הזיכוי באופן מלא ומיידי, פרסום הטעות והסבר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר חרמש, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה