פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה במועד אספקה של מכשיר נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום ו' 11.10, הזמנתי מכשיר חדש. הובטח לי שביום ב' 14.10, יגיע אלי שליח מטעם החברה ויביא לי את המכשיר בין השעות 09:00 ל-13:00. שליח לא בא ושליח גם לא התקשר. לאחר המתנה נוספת, יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של החברה. נציגה החזיקה אותי על הקו מעל לרבע שעה, כדי לומר לי שאין בידה מידע מה בדיוק קרה. לאחר כ-40 דקות נוספות, היא יצרה קשר עמי והודיעה לי שאת המכשיר אזכה לקבל רק ביום ד', אלא אם אגש בעצמי לאתר מכירות של החברה. התעקשתי ובסופו של דבר, הגיע אלי שליח "VIP" לאחר המתנה של עוד כשעתיים נוספות.
ביקשתי כי נציג בכיר של החברה ייצור עמי קשר. נאמר לי שנציג כזה משיב תוך 6 שעות. מאום לא שב. כתבתי מכתב חריף לחברה, עוד ביום ב', אך רק היום (17.10) קיבלתי דוא"ל שהנושא בטיפולה של גב' נטלי קובלב. ניסיתי להשיגה. אך נאמר לי ש"אין אחת כזו"? האמנם?

נגרם לי נזק של אבדן זמן, אך נציג השיב לי שאין פיצוי על אובדן זמן. ברצוני להדגיש, כי אין זה המקרה הראשון בו שליחים של חב' אורנג' לא עמדו בזמנים שקבעה לנו נציגת השירות, ונראה כי זוהי דרך חיים אצלם. אני רואה את המוביל כחלק אינטגרלי מהעסקה ואיני מקבל שום טענה שלחב' אורנג' אין אחריות על המחלקים. לכן. אני דורש פיצוי על עובדן הזמן בדיוק כשם שחברות הכבלים ו"יס" מפצות לקוח שהטכנאי לא הגיע אליו בזמן.
פיצוי כספי הולם עבור הזמו ועבור עגמת הנפש בגין התעלמות הנציגים מפניותיי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
נטלי קובלב - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 28.10.13 שוחחנו עם מר פרנס והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה