פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש, הפסד כספי, בזבוז זמן והתעללות בלקוח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏27 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב"ה

שלום וברכה!

לאחר שנגזלתי ורומיתי ע"י חברת סלקום החלטתי לנסות ולתת הזדמנות לחברת יו פון ועברתי אליהם בחבילה שהם קוראים לה "ללא הגבלה" של שיחות והודעות. בהתחלה באמת היה בסדר למעט זה שהאינטרנט לא עבד למרות שבחבילה כלול גם ג'יגה גלישה. לאחר שניסיתי לטפל איתם בבעיית האינטרנט וראיתי שהם לא מטפלים כמו שצריך החלטתי להזניח את האינטרנט כי במילא איני צריך את הוואטס -אפ מאחר ויש לי הודעות ללא הגבלה... לפחות כך חשבתי, הרי אני אזרח שומר חוק שמאמין למה שאומרים לו...

ובכן שלשום, יום חמישי בבוקר מתקשרת אלי פקידה קרה של מס הכנסה אה... סליחה... של חברה חובבנית ומחוצפת בשם יו-פון שכל קשר בין השניים הנ"ל אינו מקרי כלל וכלל, ומודיעה לי שממחר יחסמו לי הוצאת שיחות והודעות מכיוון ששלחתי יותר מדי הודעות קרי- עברתי את מה שנקרא "ללא הגבלה" בבחינת "שימוש חורג"... כלומר פתחתי חברת היי טק עם אלף עובדים ונתתי להם להשתמש בקו שלי במשך 24 שעות... מודה שזה אינו שימוש הוגן... ומי שעושה כך אכן ראוי שינתקו לו את הקו לשיחות והודעות יוצאות!

כשאמרתי לטלפנית הנוקשה שההתראה מאוד קצרה ואם יש עניין כזה לחברת יו- פון להתעלל בלקוחות המפרנסים אותה אכן אעבור חברה אך עד שאעשה זאת אי אפשר לחסום לי את קו בצורה ברוטלית כזו! הרי זו בדיוק הסיבה שעזבתי את סלקום- גזילה והתעללות בלקוחות!

ואכן ביום שישי בבוקר, עם כל הלחץ של יום שישי, עם ילדים, עבודה וקניות גיליתי שיו -פון החליטו (הפעם הם לא הועילו בטובם להודיע לי...) לנתק לי גם את השיחות וההודעות הנכנסות.. בקיצור הם ניתקו לי את הקו לגמרי אבל כמובן שהאשראי ממשיך לרדת...

אני פשוט לא האמנתי שהם יעשו דבר אכזרי כזה ועוד ללקוח חדש שלהם!!!

הנזק שנגרם לי ביום שישי הזה ועוד ייגרם כפי הנראה עד שאנהג בחכמה ואתנייד לגולן טלקום הוא כמעט בלתי הפיך!!! ועל כך אני מבטיח שהם ישלמו בעוד לקוח מאוכזב וממורמר שיודע לעשות הרבה רעש...

די להתנהגות הברוטלית והמאפיונרית של חברות הסלולר! אנחנו במדינה שאמורה להיות מתוקנת ומודרנית לא במדינת עולם שלישי ולא במערב הפרוע! נראה לי...

תודה רבה ושבת שלום.
ובזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
פיצוי הולם! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
סיוון גנות - מנהלת פניות הציבור. שם ותפקיד:
לא רלוונטי לחברתנו. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה