פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מענה טלפוני בשרות לקוחות של ביג טוק נושא התלונה:
פלדמן דור שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29/12/2013 ניסיתי ליצור קשר עם שרות לקוחות של אורנג' ביג טוק בטלפון המפורסם באתר: 1-800-672643. הסיבה לפנייה לשרות לקוחות הייתה בירור יתרה ובקשה לטעון כסף ליתרה. המענה האוטומתי הודיע שלא ניתן לבצע את השיחה עקב "עדכון מידע במערכת" וניתן לנסות לחייג שנית בעוד מספר דקות. ניסיתי לחייג אחרי 10 דקות ואחרי שעתיים וקיבלתי אותה תוצאה. למחורת ב 30/12/2013 ניסיתי לחייג שוב לשרות לקוחות של ביג טוק ועוד פעם קיבלתי אותו מענה אוטומתי. קיבלתי תחושה של חוסר עונים ושאין עם מי לדבר. אני מבקש שנציג שרות של אורנג' ביג טוק יצור איתי קשר במספר שציינתי על מנת שאוכל לברר את העניין.
אני מבקש שנציג שרות של אורנג' ביג טוק יצור איתי קשר במספר שציינתי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
סיון גנות שפירא - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 06.01.14 שוחחתי עם מר פלדמן והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה