פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק האינטרנט והמשך חיוב נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 20.08.13 התנתקתי מאורנג' כספקי טלפון נייח ואינטרנט. הודעתי לאורנג' וקיבלתי מכתבים על כך שאכן הם נתקו אותי כבקשתי. בפועל לא נותקתי מהאינטרנט והם ממשיכים לחייב אותי . התקשרתי לחברה , דיברתי פעמיים עם נציגי שירות, שאמרו לי שזה נכון והייתה טעות ושהם יפסיקו לחייב אותי ואקבל זיכוי על החודשים שחוייבתי שלא כדין. זה לא קרה. אני ממשיכה להיות מחוייבת, למרות שהפנייה הראשונה שלי הייתה בחודש אוקטובר.
אודה לטיפולכם המהיר.
כספי סוג הנזק :
פשוט שינתקו אותי יפסיקו לחייב אותי ויחזירו לי את החיוב המוטעה שעומד על 170 ש"ח. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור. שם ותפקיד:
שלום רב,
ביום 12.01.2014 שוחחתי עם גב' רוסוקובסקי והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה