פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב סרק ע"י חברת אורנג' לטובת חברת UNICELL נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
הנידון – חיוב סרק ע"י אורנג' לטובת חברת unicell


מנוי אורנג' מס' 050-2****69

בתאריך 24/4/14 קיבלתי סמס התראה מחברת ישרכארט כי בכרטיס האשראי שלי אושרה עיסקה ב - 24/4/14 בסך 1719.99 ₪ ע"י חברת ORENGE.
סכום תמוהה לחלוטין ושאינו קשור כלל למסול אליו אני משתייך – 20ש"ח בחודש.

התקשרתי מיד לחברת אורנג' לברר את פשר העניין. שוחחתי עם נציגת שרות בשם נורית שהסבירה שיש חיוב עבור 80 SMS'ים לחברת Unicell. הבהרתי לה שמעולם לא יצרתי קשר עם חברה כזו ואין לי מושג מי הם בכלל.
נורית הציעה לתת לי את מספר הטלפון שלהם שאברר בעצמי מולם. נמנעתי וטענתי שאני לקוח של ORENGE ואני מצפה שהם יתמכו בי בעת עקיצה מהסוג הנ"ל, אך בכל זאת רשמתי את מס' הטלפון של החברה הגנבת. דקות ספורות לאחר מכן, התקשרה אליי שוב נורית, נציגת ORENGE ואמרה שלפנים משורת הדין הם יבצעו עבורי את הבדיקה מול Unicell אולם התשובה תהייה תוך יומיים-שלושה ימי עסקים – כלומר אמצע שבוע הבא.
בהסתכלה בהסטוריה של המנוי שלי בחברתם, היא הודתה כי העניין תמוהה אף בעיניה -
אני לקוח של אורנג' כבר המון שנים והחיוב החדשי הממוצע לא עולה על 50ש"ח, ויתרה מכך, בחודשים האחרונים אני במסלול חדשי של 20 ₪.

הצעדים שננקטו מיד –
- ביקשתי מנורית נציגת ORENGE לחסום מיד כל שרותי תוכן למנוי כדי להימנע מאיזושהי 'הפתעה' נוספת.
- ביקשתי שירשם בפרוטוקול השיחה כי אני מסרב לשלם את הסכום הנ"ל.
- ביקשתי את מס' הפניה – 444692640
- בוצעה שיחה מידית אף לחברת האשראי להתלונן כי בוצעה עסקה לא חוקית בכרטיסי.
- ביקשתי את מס' הפקס של ORENGE – 074-7072121
- מכתב זה אף נשלח לנציב פניות הציבור סלולר באתר אורנג' ולעו"ד להתיעצות.

סטטוס 28/4/14
- אורנג' לא ביצעו שום בירור (כ"כ שקוף).
- התקשרנו אליהם וכל הדיון החל מחדש.
- הם העלו הציג של חברת UNICELL לשיחה (פתאום זה לא היה כ"כ מסובך...) שטען שאישרנו את העסקה (אין לנו מושג על מה הוא מדבר) ושידענו שכל SMS עולה 20 ₪ (פשוט הזוי, לא?).
- הם סרבו לדרישתנו לבטל את החיוב מידית.
- אנו מנסים למנוע את החיוב דרך כרטיס האשראי, פונים לייעוץ משפטי ובמקביל פונים לגופים צרכניים בבקשה לעזרה.
- נבחנת הגשת תלונה במשטרה.

בברכה

ביטול החיוב (הגניבה) פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,

ביום 07052014 שוחחתי עם מר ליאור והוסברו פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה