פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת אורנג’ מחייבת אותי שנה וחצי אחרי מעבר דירה נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏אפריל ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 15.8.12 התחתנתי, ובתאריך 1.9.12 עברתי דירה מרחוב רחל אימנו ** בירושלים, לרחוב הגר”א * בירושלים.
כחודש לאחר המעבר, התקשרתי לחברת אורנג’ והודעתי על המעבר וביקשתי ניתוק מכל שירותיהם בכתובת רחל אימנו.
הנציגה אישרה את הבקשה ואת הניתוק.

כעבור חודשיים קיבלתי חיוב נוסף עבור קו האינטרנט.
התקשרתי שוב.
הנציגה הפעם - כמובן מישהי אחרת - אמרה שלא הודעתי במפורש לנתק גם את האינטרנט.
טענתי שהודעתי שאני לא גרה שם יותר, ובטח לא משתמשת באינטרנט, והרי ביקשתי להתנתק מכל השירותים! היא אמרה שזה לא ברור מאליו. אמרתי לה, בסדר, הנה אני אומרת לך בבירור. עברתי דירה. אני לא גרה בדירה. אני מבקשת לנתק את קו הטלפון ואת האינטרנט.
היא אישרה ואמרה שטיפלה בעניין העניין סגור.

כעבור חודשיים קיבלתי עוד חיוב.
התקשרתי לשאול במה מדובר ונאמר לי שאני משלמת על הממיר מכיוון שקניתי אותו בעצם ואין דרך להחזיר.
ביקשתי שישלחו לי את המסמך עליו חתמתי שבו אני רוכשת, ולא שוכרת, את המכשיר.
דיברתי שלוש פעמים עם שלוש נציגים שונים והובטח לי שישלח לי המסמך, כל אחד הבטיח לי שהוא יטפל בי, ודבר לא נעשה.

לקחתי חצי יום חופש והגעתי בעצמי למרכז השרות בירושלים, שם נאמר לי בגיחוך ש”כולם יודעים שכאן מטפלים רק בשרות סלולרי ולא בשירות ביתי” ושעליי להתקשר בטלפון. הסברתי שאני לא מקבלת עזרה, רק התעלמות והכסף ממשיך לרדת!!!
בינתיים, לאורך כל הזמן הזה, אורנג’ ממשיכה לחייב אותי על קו האינטרנט דרך כרטיס האשראי - אחרי שנה ושמונה חודשים לאחר המעבר!!!
דיברתי עם אין ספור נציגים, דיברתי עם מנהל שהבטיח לי אישית שהוא מטפל בי. הוא הבטיח שהעניין סגור ואף ניסה לשדל אותי לחזור לאורנג’.
אני האמנתי שהעניין סגור.
אתמול קיבלתי דו”ח תשלומים על שנת 2013 - 2.135 ש”ח!!!
אורנג’ המשיכו לקחת לי כסף ולא שלחו לי אפילו חשבוניות על כך! רק בסוף השנה הם מודיעים לי על חיוב כל כך גדול!

אני התייאשתי מלתקשר עם אורנג’.
יצרתי איתם קשר בכל צורה אפשרית- אני מצרפת מכתב שכתבתי להם באתר שלהם.
אני דורשת את הכסף חזרה, רטרואקטיבית, עד השקל האחרון.
אני בצורה חד משמעית מודיעה, שאתבע את חברת אורנג’ גם על הכסף, גם על הגניבה לאור יום, גם על הזמן שלי וגם על עגמת הנפש, הצער ותחושת חוסר האונים שאני חשה.

בעלי ואני מטופלי פוריות כבר מנובמבר 2012. את כל שנת 2013 -2014 ביליתי בבתי חולים אין ספור. לפני החתונה לקחנו שנינו הלוואות, ובאוקטובר 2013 נאלצנו לקחת הלוואה בריבית של 20% מהבנק של 40.000 ש”ח כדי לממן את טיפולי הפוריות. הכסף הזה יכל לשבת בחשבוני, במקום זה אני רק משלמת ריביות חריגה!!!
בין כל זה אני שקעתי בדיכאון וחיינו השתנו לבלתי הכר.
מדוע בזמן הזה, אורנג’ מנצלים את הפרצות ולוקחים לי כסף ללא רשותי מכרטיס האשראי שלי?
מדוע אני משלמת שלוש שנים על מכשיר שלא ידיעתי רכשתי?
מדוע אני משלמת מספטמבר 2012 על שירותים שאני לא מקבלת?

אני דורשת מחברתי אורנג’ תשובה חד משמעית, מהירה, ואת כל כספי בחזרה.

תודה לאתר תלונה על העזרה.
מיכל כהן אקשטיין

-------------------------

להלן המכתב האחרון שכתבתי לחברת אורנג':
לקוח יקר,

קיבלנו את פנייתך מתאריך 23/07/2013 והיא תטופל תוך 14 ימי עסקים.
מספר הפניה הוא 411521765
נושא הפניה: תלונה בגין חיוב על דירה קודמת
פרטי הפנייה :
עבור חברת אורנג' היקרים
השתמשתי בשרותי הטלפון הנייד, האינטרנט והטלפון הביתי בכתובת רחל אימנו ** , ירושלים.
באוגוסט התחתנתי, בספטמבר עברתי דירה וכמה שבועות לאחר מכן (אין בידי תאריך מדוייק) התקשרתי כדי לנתק את שירותי טלפון ביתי + אינטרנט
המשכתי לקבל חיוב על האינטרנט
התקשרתי שוב. הנציגה אמרה שלא ביקשתי בפירוש אינטרנט אך אני טענתי שמעצם הבקשה "עברתי דירה, אנא נתקו אותי משירותי התקשורת בכתובת הזו" זה מובן
בכל מקרה, היא הבטיחה לטפל.
אני ממשיכה לקבל חיובים על דירה ממנה עברתי לפני עשרה חודשים! זה לא הגיוני, לא הוגן . אנו סובלים ממצוקה כלכלית קשה, עובדים בין 12 ל 18 שעות ביום
ומאוד מאוד מכביד עלינו לשלם כסף לחינם.

כמו כן גיליתי שאת הקופסא שאורנג' "העניקו" לי לטלפון בבית, בעצם קניתי בתשלומים.
ביקשתי מהנציגה את הטופס עליו חתמתי, שבו מצויין שבעצם רכשתי את הקופסא, אך דבר לא נשלח אליי.

בינתיים התנתקתי גם משירותי הטלפון הנייד, והאמת בלב כבד. השרות דווקא היה טוב.
נשמח לחזור ולהתחבר לאורנג'
אך אנא ממכם, טפלו בבעית הדירה הקודמת!
אני מבקשת זיכוי מלא על חודשים אלו, מיום שהתקשרתי להודיע על המעבר

מתחילת השנה קיבלתי רק שלוש חשבוניות
מדוע אני לא מקבלת את כל החשבוניות?

ודבר אחרון- מכיוון שהתייאשתי מנציגי השירות, הגעתי למרכז שירות בתלפיות, המתנתי שעה, בזבזתי חצי יום יקר מאוד, ורק אחר כך נודע לי שאין שרות לטלפון ביתי.

אנא טפלו בענייני
אנו עוברים תקופה קשה של טיפולים רפואיים ולא מסוגלים לשלם כסף מיותר או לרדוף אחרי מה שמגיע לנו...

בברכה

מיכל *****
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מיידי ופיצוי כספי. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,

ביום 27052014 שוחח מנהל ממחלקת פניות הציבור בחברתנו והוסברו פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה