פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות של נציגות שרות ללא גיבוי נושא התלונה:
בן דרור גליה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שיניתי את המסלול בשני קווי שיש ברשותי במעמד השינוי הבטיחה לי נציגת חברה 2 I ped שיגיעו במשלוח ישירות אלי ביום חמישי, מכוון שאני נמצאת בדרום הארץ סופ"ש הבטיחה לי הנציגה כי בין השעה 14:00 עד השעה 17:00 יגיע השליח למושב בו אני נמצאת ניר ח"ן.
היום התקשרו פעמים מחברת השילוח כי הם לא יכולים להגיע לניר ח"ן והם בטעות הגיעו לקריית שמונה
עוגמת הנפש שנגרמה לשני ילדים כשגילו כי לא יגיע להם ה אי פאד המובטח גדולה ולמרות כל ניסיונותיי לברר האם ניתן לקבל את המכשירים היום או מחר ואפילו הייתי מוכנה לנסוע לסניף כדי לקבל את המכשירים נתקלו באטימות מצג נציגת השירות מזל שהן לא אטומות כשצריך לשדרג את החבילות ו/או המכשירים
אני מבקשת לטפל בנושא עוד או מחר בבוקר
מסקנה שונא מתנות יחיה
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
ביום 01062014 שוחחתי עם גברת גליה והוסברו פני הדברים. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה